חדשות בארץ

נתניהו: "לילה של ניצחון ענק"

בנאום שנשא בגני התערוכה בתל אביב לאחר פרסום המדגמים, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הניצחון הפעם "מתוק עוד יותר" מאשר ב- 1996: "יריבינו אמרו – תם עידן נתניהו. אבל בכוחות משותפים הפכנו את הקערה על פיה, הפכנו את הלימון ללימונדה"

נתניהו, הלילה (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו, הלילה (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה למטה הליכוד בגני התערוכה בתל אביב, ונשא נאום ניצחון בו הגיב על תוצאות הבחירות, כפי שהשתקפו במדגמי הערוצים. הוא אמר, כי הניצחון הפעם "מתוק עוד יותר" מאשר ב- 1996, אז נבחר לראשונה לראשות הממשלה: "זהו ניצחון כנגד כל הסיכויים, כי עמדנו מול כוחות אדירים. כבר הספידו אותנו. יריבינו אמרו – תם עידן נתניהו. אבל בכוחות משותפים הפכנו את הקערה על פיה, הפכנו את הלימון ללימונדה".

נתניהו הוסיף כי שוחח עם כל ראשי הסיעות במחנה הימין, "השותפות הטבעיות שלנו" כלשונו: "נתכנס מחר כדי להקים בהקדם ממשלה חזקה ויציבה, ממשלה לאומית טובה למדינת ישראל". הוא ציין כי הוא "מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל, ללא יוצא מהכלל", והדגיש את הצורך באחדות: "עברנו כמה מערכות בחירות קשות, והגיע הזמן להפסיק את סבבי הבחירות ולהקים ממשלה בישראל. הגיע הזמן לאחות את הקרעים, הגיעה עת פיוס. אני אמשיך לפעול בשליחותכם ולמענכם, למען העם המופלא שלנו, למען המדינה המדהימה שלנו".

ראש הממשלה אמר, כי במהלך שנות כהונתו הפכה הממשלה בראשותו את ישראל למעצמה: "טיפחנו קשרים שלא היו לנו עם מנהיגי עולם. זה כולל גם מנהיגים רבים, רבים ממה שאתם יכולים לדמיין, בעולם הערבי והמוסלמי. ראיתם את עומאן, סודאן וצ'אד. זה קצה קצהו של הקרחון. כשאני אומר שנשיג הסכמי שלום עם מדינות ערביות ומוסלמיות נוספות – אני לא מדבר בעלמא. יש דברים בגו, וזו רק שאלה של זמן, ולא הרבה זמן".

"לאורך כל הקמפיין דיברתי על מה שבכוונתנו להשיג בשנים הקרובות – החלת הריבונות על חבלי מולדת – ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן, חיסול האיום האיראני וכריתת ברית הגנה היסטורית עם ארצות הברית, כינון יחסי שלום עם מדינות ערביות ומוסלמיות מובילות, והבאת רפורמות ענק בכלכלה להפחתת יוקר המחייה. אנחנו נעשה את כל זה", הצהיר נתניהו.

 

לצפיה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה- 23לחצו כאן.

תגיות:בחירות 2020בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה