חדשות בארץ

הנשיא ריבלין הצביע: "חש בושה מול אזרחי ישראל"

לאחר הצבעתו, אמר הנשיא ראובן ריבלין כי לנוכח המשבר הפוליטי המתמשך אין הוא חש חגיגיות ביום הבחירות: "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה, לא מגיעה לנו תקופה נוספת של חוסר יציבות"

ריבלין, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)ריבלין, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

נשיא המדינה ראובן ריבלין הצביע היום (שני) בקלפי הסמוכה לביתו הפרטי, בשכונת יפה נוף בירושלים. בדברים שנשא במקום, מתח ריבלין ביקורת נוקבת על המשבר הפוליטי המתמשך: "אני מלווה את הבחירות בישראל מיום הקמת המדינה, וכמעט בכל הבחירות השתתפתי. יום הבחירות בדרך כלל הוא יום חג לדמוקרטיה הישראלית, אבל אני מוכרח לומר שהיום אין בי שום חגיגיות. יש לי תחושה לא פשוטה, אפילו של בושה, מולכם, אזרחי מדינת ישראל".

"זה פשוט לא מגיע לנו", הוסיף הנשיא. "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה כמו המערכת שנגמרת היום. אסור לנו לצפות בכך פעם נוספת. לא מגיעה לנו גם תקופה נוספת של חוסר יציבות, שאינה מסתיימת. מגיעה לכולנו ממשלה שתעבוד עבורנו".

ריבלין חתם את דבריו בקריאה לאזרחים לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית: "כל קול הוא הקול שלכם, צאו להשמיע אותו. אני מקווה מאוד, שנתראה פה שוב רק ב- 2024, או לפחות שלא אפגוש עוד מערכת בחירות כנשיא המדינה היקרה הזו".

תגיות:ראובן ריבליןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה