חדשות בארץ

הנשיא ריבלין הצביע: "חש בושה מול אזרחי ישראל"

לאחר הצבעתו, אמר הנשיא ראובן ריבלין כי לנוכח המשבר הפוליטי המתמשך אין הוא חש חגיגיות ביום הבחירות: "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה, לא מגיעה לנו תקופה נוספת של חוסר יציבות"

ריבלין, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)ריבלין, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

נשיא המדינה ראובן ריבלין הצביע היום (שני) בקלפי הסמוכה לביתו הפרטי, בשכונת יפה נוף בירושלים. בדברים שנשא במקום, מתח ריבלין ביקורת נוקבת על המשבר הפוליטי המתמשך: "אני מלווה את הבחירות בישראל מיום הקמת המדינה, וכמעט בכל הבחירות השתתפתי. יום הבחירות בדרך כלל הוא יום חג לדמוקרטיה הישראלית, אבל אני מוכרח לומר שהיום אין בי שום חגיגיות. יש לי תחושה לא פשוטה, אפילו של בושה, מולכם, אזרחי מדינת ישראל".

"זה פשוט לא מגיע לנו", הוסיף הנשיא. "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה כמו המערכת שנגמרת היום. אסור לנו לצפות בכך פעם נוספת. לא מגיעה לנו גם תקופה נוספת של חוסר יציבות, שאינה מסתיימת. מגיעה לכולנו ממשלה שתעבוד עבורנו".

ריבלין חתם את דבריו בקריאה לאזרחים לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית: "כל קול הוא הקול שלכם, צאו להשמיע אותו. אני מקווה מאוד, שנתראה פה שוב רק ב- 2024, או לפחות שלא אפגוש עוד מערכת בחירות כנשיא המדינה היקרה הזו".

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים