חדשות בארץ

דרעי: "אם תקום ממשלת שמאל – אנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התריע כי הסטטוס קוו בענייני דת ומדינה עומד בסכנה אם תקום ממשלת שמאל, בתמיכת ישראל ביתנו והרשימה המשותפת: "יגיעו ימים, שאנשים יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה"

דרעי בברית לנכדו, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)דרעי בברית לנכדו, היום (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הזהיר היום (ראשון) מפני הקמתה של ממשלת שמאל לאחר הבחירות, בתמיכתן של מפלגות ישראל ביתנו והרשימה המשותפת. "אני חושש, ואל תקחו את זה כהגזמה, רבותיי, יגיעו ימים – אם הממשלה הזו תקום – שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה".

דרעי אמר את הדברים בהצהרה לתקשורת לאחר ברית המילה שהתקיימה לנכדו החדש, שנקרא יאיר: "אני בשעת שמחה, ואני לא רוצה לקלקל את השמחה. אבל אני חייב להתריע. מחר בלילה, חלילה, עלולה לקום כאן ממשלת שמאל בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת".

"כל הסטטוס קוו, כל היהדות, השבת, הנישואין וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית – עומד בסכנה. לכן אני חרד מאוד, ואני מקווה מאוד מאוד שבעזרת השם אנחנו קרובים קרובים, שנוכל מחר בלילה להקים ממשלה עם ש"ס חזקה ועם ראש הממשלה נתניהו".

בתשובה לשאלה מה יקרה אם גוש הימין-חרדים לא יצליח להגיע ל- 61 מנדטים, השיב דרעי: "אז יש ממשלה של שמאל, ליברמן והרשימה המשותפת. אין משהו אחר. תכניסו לראש, לא יהיו בחירות רביעיות. זה או ממשלת ימין בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה – או ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת וליברמן".

דרעי נשאל האם הוא קורא ליו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, לפרוש מהמרוץ לכנסת. "אני לא קורא לאף אחד לפרוש", השיב. "אני אומר למצביעים שלו: רבותיי, אתם באמת בצדק פגועים, כועסים. אבל אתם הולכים להעניש את ארץ ישראל, את תורת ישראל ואת העם היהודי, ואתם הולכים לחזק את השמאל. זאת המשמעות של הצבעה כזו – לזרוק אלפי קולות לפח".

תגיות:אריה דרעיבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה