חדשות בארץ

ישראלי שחזר מיפן אובחן כחולה קורונה

אחד ה‏ישראלים, ששהה על ספינת הנופש "דיימונד פרינסס" ואושפז בבית חולים ביפן, חזר לארץ ונמצא שוב חיובי לנגיף הקורונה. הוא יועבר לאשפוז בבידוד בבית החולים שיבא בתל השומר

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן היום (שישי), כי ישראלי נוסף אובחן כחולה בנגיף הקורונה. מדובר באחד הנוסעים הישראלים, שהיו על ספינת הנופש "דיימונד פרינסס" ואושפזו ביפן. הוא שוחרר מאשפוז ביפן, לאחר שמבדיקות מעבדה עלה כי אינו נושא עוד את הנגיף, אך עם חזרתו לישראל נמצא שוב חיובי לנגיף. הוא יועבר לאשפוז בבידוד בבית החולים שיבא בתל השומר.

בהודעת משרד הבריאות צוין, כי הנוסע טס אתמול בטיסה מסחרית מספר TK53 של חברת "טורקיש איירליינס" מטוקיו לאיסטנבול, ומאיסטנבול הגיע לתל אביב בטיסה מספר TK784 שנחתה הבוקר בנתב"ג בשעה 08:55. על כל נוסעי הטיסה שהיו עמו במטוס להיכנס לבידוד בית באופן מיידי ל- 14 יום, ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*. אם במהלך הבידוד מופיעים תסמינים של חום, שיעול או קושי בנשימה – יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

מוקדם יותר היום, דווח כי אשתו של הישראלי, שחזר בתחילת השבוע מאיטליה ואובחן אתמול כחולה קורונה, נדבקה אף היא בנגיף. במשרד הבריאות פירטו את המקומות בהם שהה החולה בימים האחרונים, והדגישו כי כל מי שהיה במגע קרוב עמו – במרחק של פחות מ- 2 מטרים למשך 15 דקות או יותר – צריך להיכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה