חדשות בארץ

נתניהו נפגש עם ראשי יש"ע: "אי הבנה פנימית בממשל"

ראשי הרשויות ביהודה ושומרון נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והפצירו בו להחיל את הריבונות על היישובים ביהודה ושומרון גם בניגוד לעמדת ארצות הברית. נתניהו: "הייתה אי הבנה פנימית. צריך לעבוד לפתור, ולהגיע להבנה עם ארצות הברית"

מאהל מועצת יש"ע מול משרד ראש הממשלה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מאהל מועצת יש"ע מול משרד ראש הממשלה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראשי הרשויות ביהודה ושומרון נועדו אמש (רביעי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וזאת כחלק ממאבקם להחלה מיידית של הריבונות על בקעת הירדן והיישובים ביהודה ושומרון.

בפגישה, שנמשכה למעלה משעתיים, השתתפו רובם הגדול של ראשי הרשויות ביהודה ושומרון. במהלכה אמר ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, לנתניהו: "אנחנו רואים בך מנהיג לאומי לא פחות ממנחם בגין. אנחנו מצפים שתנקוט בצעד של מנהיגות לאומית כמו מנחם בגין, שהחיל ריבונות על רמת הגולן בניגוד לעמדת ארצות הברית".

דגן ציין, כי "בסופו של דבר עברו שנים, הגולן פורח, וגם ארצות הברית הכירה בו לאחר כמה שנים. אתה מנהיג בקנה מידה של בגין, אנחנו מבקשים שתפעל כמו בגין".

"מה שעשו לך בממשל האמריקני, זה כמו להעלות אותך לראש האמפייר סטייט בילדינג, נתנו לך להגיע לראש המגדל, להגיע לוושינגטון, להופיע בהצהרה חגיגית ובין-לאומית מול כל העולם, וזרקו אותך מהמגדל עם עצירת מימוש ההבטחה", הוסיף דגן. "הדבר הזה כואב לנו משום שאנחנו אוהבים אותך. אנחנו מבקשים ממך לעמוד על שלך, לגלות מנהיגות, להחיל ריבונות על כל יהודה ושומרון"

נתניהו ענה לבני שיחו כי "חייבים לנצח בבחירות, הייתה אי הבנה פנימית. צריך לעבוד לפתור, ולהגיע להבנה עם ארצות הברית".

בסיום הפגישה, אמר יו''ר מועצת יש''ע, דוד אלחייני: "נפגשנו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמענו את דבריו והבענו את תמיכתנו בו. ראשי הרשויות ביקשו מראש הממשלה לעשות את כל המאמצים להחלת הריבונות הישראלית עוד לפני הבחירות. סוכם, כי יימשך הקשר השוטף ועדכון בהתקדמות המאמצים בימים הקרובים".

תגיות:עסקת המאהריבונותמועצת יש"ע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה