חדשות בארץ

הבוקר: רעידת אדמה בעוצמה 3.8 הורגשה בצפון

תושבים באזור הצפון ובמקומות נוספים בארץ דיווחו, כי הרגישו היטב את רעידת האדמה. מהמכון הגיאופיסי נמסר, כי מוקד הרעידה היה בים התיכון, בעומק 10 ק"מ, במרחק של 9 ק"מ דרומית-מערבית לטירת הכרמל

  • י"א שבט התש"פ
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

תושבים רבים בצפון ובאזורים נוספים ברחבי הארץ חשו הבוקר (חמישי) ברעידת אדמה. המכון הגיאופיסי מסר, כי הרעידה הייתה בעוצמה 3.8. היא התרחשה בשעה 6:53, והמוקד שלה היה בים התיכון, בעומק 10 ק"מ, במרחק של 9 ק"מ דרומית-מערבית לטירת הכרמל. 

על פי דיווחים שונים שהגיעו מאזרחים, הרעידה הורגשה היטב, למשך מספר שניות, בחיפה ובקריות, בזכרון יעקב, בנהריה ובחדרה, וגם בירושלים. מהמשטרה נמסר, כי כ- 200 פניות הגיעו למוקד 100 בעקבות רעידת האדמה. בחסדי שמיים, לא דווח על נפגעים.

בעקבות רעידת האדמה, רעננו בפיקוד העורף את ההנחיות לאזרחים, כיצד יש לנהוג בזמן רעידת אדמה: "השוהים במבנה – אם ניתן, יש לצאת לשטח פתוח. אם לא ניתן לצאת מהמבנה, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים, או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת אל היציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול כך, יש לתפוס מחסה תחת רהיט כבד".

"השוהים בחוץ – יש להישאר בחוץ ולהתרחק ממבנים, גשרים ועמודי חשמל. השוהים בחוף הים – יש לעזוב את החוף, מחשש לצונאמי. הנוסעים ברכב – יש לעצור את הרכב, לדומם מנוע ולהישאר ברכב. אין לעצור בקרבת גשרים ומחלפים".

רעידת אדמה ביהדות: 3 סיבות רוחניות שגורמות לאדמה לרעוד

תגיות:רעידת אדמההמכון הגיאופיסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה