חדשות בארץ

צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד

מאות פלסטינים התפרעו במהלך הפעילות להריסת ביתו של אחד מחברי החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד. צלפים של צה"ל פגעו בחוליית מחבלים, שהשליכה מטענים וירתה לעבר הכוחות. אחד המחבלים נהרג. באירוע נוסף בגזרה, שוטר פלסטיני פתח באש לעבר החיילים, שהגיבו בירי ופצעו אותו באורח בינוני

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

כוחות צה"ל נכנסו הלילה (חמישי) למחנה הפליטים בג'נין, והרסו את ביתו של המחבל אחמד קונבע, שהיה חבר בחוליה שביצעה את פיגוע הירי בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד.

הפיגוע התרחש 2018, בכניסה ליישוב חוות גלעד בשומרון. באפריל 2018 הרסו כוחות הביטחון את ביתו של קונבע, אלא שהוא נבנה מחדש. הריסת הבית בוצעה לאחר שבג"ץ דחה את העתירה, שהגישו בני משפחתו של המחבל נגד צו ההריסה שהוציא מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן.

במהלך הפעילות להריסת הבית, התפתחו בג'נין התפרעויות אלימות של מאות פלסטינים, שיידו בקבוקי תבערה ואבנים לעבר החיילים. הכוחות זיהו חוליית מחבלים, שהשליכה מטענים וירתה לעברם. צלפים של צה"ל ירו לעבר המחבלים, ופגעו בהם. על פי הדיווחים הפלסטיניים, אחד המחבלים נהרג, ומחבלים נוספים נפצעו קשה. באירוע נוסף בגזרה, פתח שוטר פלסטיני באש לעבר חיילי צה"ל. הם הגיבו בירי, ופצעו אותו באורח בינוני. מדובר צה"ל נמסר, כי האירוע מתוחקר.

בתוך כך, ‏מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה יעדי טרור של חמאס ברחבי רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי פצצות המרגמה אמש ולהמשך הפרחת בלוני הנפץ מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. במהלך התקיפה הותקפו תשתיות תת-קרקע בעיר עזה, המשמשות את הזרוע הצבאית של חמאס, וכן תשתית של פיר לוגיסטי.

תגיות:הריסת בתי מחבליםצה"להרב רזיאל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה