חדשות בארץ

רון קובי הודיע: תומך בליברמן

ראש עיריית טבריה המודח, רון קובי, הכריז על תמיכתו ביו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בבחירות הקרובות לכנסת, זאת לאחר המהלומות המילוליות שהחליפו השניים לפני הבחירות הקודמות. קובי: "הגיע הזמן לשלוח את ביבי ודרעי הביתה"

רון קובי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)רון קובי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

רון קובי, שהודח לאחרונה מראשות עיריית טבריה, הודיע אמש (רביעי) על תמיכתו ביו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, במרוץ לכנסת ה- 23. "הליכודניקים בטבריה מצביעים הפעם ליברמן", כתב בפייסבוק. הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו"ר ש"ס, אריה דרעי, והוסיף: "תושבי מדינת ישראל מבינים שצריך להחליף פה את השלטון. הגיע הזמן לשלוח את ביבי ודרעי הביתה".

הודעתו של קובי נמסרה בתום חוג בית שערך בביתו עבור פעילי ישראל ביתנו. באירוע נכח גם ליברמן, שהגיע אתמול לטבריה במסגרת מסע הבחירות. כזכור, לפני הבחירות הקודמות החליפו השניים מהלומות מילוליות, וזאת על רקע ריצתו של קובי לכנסת בראשות מפלגת "הימין החילוני". ליברמן טען, כי התמודדותו של קובי מתואמת עם נתניהו, ונועדה לפגוע בישראל ביתנו: "ראש עיריית טבריה הוא ליצן", אמר בריאיון לאתר החדשות בשפה הרוסית Newsru. "הוא נכשל בהקמת קואליציה עירונית, לא הצליח להעביר תקציב ועכשיו בורח מתפקיד ראש העיר ורץ לכנסת. זו מפלגת ליצנים שכל מטרתה לקחת קולות מישראל ביתנו".

במסגרת המאבק שניהלו השניים על הקול האנטי-חרדי, תקף קובי באופן אישי את ליברמן. בריאיון לחדשות 13 טען קובי ל'זכויות יוצרים' על המאבק נגד החרדים, והאשים את ישראל ביתנו בגניבת הקונספט: "ליברמן העתיק את כל מה שהוא עושה עכשיו ממה שאנחנו עשינו בחצי שנה האחרונה". לדבריו, המלחמה ב"כפייה החרדית", כהגדרתו, החלה בטבריה: "הם ראו את הטרנד הזה ונמשכו אליו". הוא הוסיף כי "ליברמן לא יציב, לא ראיתי אותו עושה משהו בצורה עקבית".

קובי, שהצהיר לפני הבחירות לכנסת ה- 22 כי יקדם תחבורה ציבורית בשבת וידרוש לקבל לידיו את משרד הפנים, סיים את המרוץ עם 2,395 קולות – 0.05% מסך קולות הבוחרים. תושבי טבריה, שבחרו בו לפני שנה לראשות העיר, העניקו לו 469 קולות בלבד – 2.26% מסך הקולות.

תגיות:אביגדור ליברמןישראל ביתנורון קוביבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה