מעניין

התמונה שמרגשת את העולם: מה החיילים האוסטרליים מחזיקים בידיים, ומדוע?

אוסטרליה ממשיכה לסבול מגל שריפות קטלני שנפרש על פני מיליוני דונמים ברחבי המדינה, וקטל עד כה 350 אלף קואלות. כיצד נלחמים בתופעה הקשה חיילי הצבא האוסטרלי? התמונה הזו חושפת את הכל

התמונה המרגשת שפורסמה ברשתות החברתיות התמונה המרגשת שפורסמה ברשתות החברתיות
אא

אוסטרליה ממשיכה לסבול מגל שריפות קטלני שנפרש על פני מיליוני דונמים ברחבי המדינה. השריפות הקטלניות כבר זרעו הרס רב מסביב - בתים שלמים נשרפו עד היסוד, ואוכלוסיות שלמות של בעלי חיים נפגעו, ביניהן גם הקואלות. 

כידוע, קואלת הבר היא הסמל של אוסטרליה, אך לאחר השריפות הקשות - נספו כ-350 אלף קואלות, וכמעט שלא נשאר דבר מהזן הזה שנמצא בסכנת הכחדה. בשונה מבעלי חיים אחרים, הקואלות הן איטיות ולא יודעות לברוח מהר מהשריפה כשזו פורצת. ציפורים או בעלי חיים אחרים יכולים לעוף או לברוח מהר, אבל הקואלות האיטיות הולכות לאיבוד בתוך הלהבות, מתבלבלות ונתקעות במקום או מטפסות בצורה אוטומטית - גבוה יותר אל העץ. 

בשריפות הרגילות הוכח הצעד הזה כחכם, אולם השריפות שפושטות במדינה בימים אלו הן עוצמתיות ומגיעות גם לצמרות העצים הגבוהים.

 

"דחיפה מוסרית גדולה לצוות שלנו"

אזרחים מבוהלים לא מפסיקים לתעד סרטונים ותמונות של קואלות שנפצעו וחולצו מהיערות הבוערים, אך לאחרונה צולמה תמונה מרגשת במיוחד - שהפכה עד מהרה לויראלית. 

בתמונה נראה גדוד של חיילים אוסטרליים כשהם מערסלים בזרועותיהם קואלות קטנות, ואף מאכילים אותן. מדובר בגדוד 16 של הצבא האוסטרלי, שמונה לחלץ ולטפל בקואלות שנפגעו משריפות בפארק חיות הבר 'קלילנד', שנמצא בין הרי אדלייד. 

"דחיפה מוסרית גדולה לצוות שלנו שעובד קשה בהרי אדלייד", כתב מפקד החטיבה לצד התמונות המרגשות שפורסמו ברשתות החברתיות, והראו כיצד החיילים מאכילים בבקבוקים את הקואלות החלשות. "הכירו את החיילים היחידים בצבא האוסטרלי שמטפלים בקואלות ועוזרים להם להחלים", נכתב. 

תגיות:אוסטרליהחייליםשריפותקואלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה