חדשות בארץ

השחרור מתקרב: מושל מוסקבה חתם על החנינה לנעמה יששכר

לאחר שוועדת החנינות הרוסית אישרה את בקשתה של נעמה יששכר לחנינה, חתם מושל מחוז מוסקבה על הבקשה. ההליך הגיע כעת לשלבו האחרון – חתימה של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין

נעמה יששכרנעמה יששכר
אא

מושל מחוז מוסקבה חתם הבוקר (שלישי) על בקשת החנינה של נעמה יששכר. כעת עובר ההליך לידיו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שחתימתו על הבקשה תבשר את שחרורה של יששכר מהכלא לאחר למעלה מ- 9 חודשי מאסר. דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, אמר אתמול לסוכנות הידיעות הרוסית טאס"ס, כי פוטין יקבל את החלטתו "ברגע שכל ההליכים הפורמליים יושלמו".

יששכר, שנעצרה ב- 9 באפריל 2019 בשדה התעופה שרמטייבו במוסקבה, נידונה לפני 3 חודשים ל- 7 וחצי שנות מאסר. עורכי דינה הגיעו שלשום לבית הכלא בבירה הרוסית, בו היא מוחזקת, והחתימו אותה על מסמכי הבקשה לחנינה. כזכור, בסוף השבוע הבהיר הקרמלין, כי ללא הגשת הבקשה באופן רשמי, יששכר לא תוכל לקבל חנינה מהנשיא. בבקשת החנינה נכתב כי "נעמה, משפחתה ועורכי דינה מקווים כי בהתאם לסמכותו, נשיא רוסיה יקבל במהירות החלטה על מתן חנינה לנעמה ושחרורה". אתמול התכנסה ועדת החנינות המחוזית של מוסקבה, ואישרה את בקשתה של יששכר לחנינה, זאת לאחר שנציבת זכויות האדם ברוסיה, טטיאנה מוסקלקובה, הביעה את תמיכתה בבקשה.

כזכור, במהלך ביקורו בארץ ביום חמישי האחרון, נפגש פוטין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ודן עמו בין היתר בסוגיית החנינה ליששכר. במהלך הפגישה נכנסה לחדר יפה יששכר, אמה של נעמה. בתום הפגישה יצאו שני המנהיגים לתקשורת, כשלצידם רעיית ראש הממשלה ויפה יששכר, שנראתה מחויכת מאוד. "נפגשתי זה עתה עם אמה של נעמה", אמר פוטין. "ברור לי שנעמה מגיעה ממשפחה טובה מאוד. ידועה לי עמדתו של ראש הממשלה, שרוצה לקבל החלטה. ללא ספק, כל זה יילקח בחשבון כשתתקבל ההחלטה".

פוטין הוסיף וציין: "אמרתי ליפה, ואגיד זאת שוב: הכל יהיה בסדר". בעקבות דבריו של פוטין, נמסר מלשכת ראש הממשלה כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו מביע סיפוק רב מאמירתו של הנשיא פוטין לגבי שחרור נעמה יששכר, ומודה לו על נכונותו".

תגיות:ולדימיר פוטיןחנינהנעמה יששכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה