מעניין

אחרי השיימינג המביש: בת ה-15 עברה ניתוח, ולא תאמינו איך היא נראית היום

פאנג נולדה עם תסמונת נדירה שגורמת לפניה להיראות מבוגרות בכמה עשורים, ולמרות שהייתה רק בת 15 - בני גילה לא הפסיקו ללעוג לה ולקרוא לה 'הזקנה'. איך היא נראית היום, אחרי הניתוח שעברה? גם אתם תתקשו להאמין

למעלה: בת ה-15 לפני הניתוח שביצעהלמעלה: בת ה-15 לפני הניתוח שביצעה
אא

כשקיאו פאנג נולדה במחוז היישאן שבסין, הוריה מיד ידעו שהיא עתידה לסבול משיימינג כשתגדל. 

פאנג נולדה עם תסמונת נדירה שגורמת לפניה להיראות מבוגרות בכמה עשורים, ולמרות שהייתה רק בת 15 - בני גילה לא הפסיקו ללעוג לה ולקרוא לה 'הזקנה'. 

התסמונת הנדירה ממנה סבלה נקראת בלועזית 'פרוגריה' - סינדרום גנטי נדיר שמשפיע על אחד מ-8 מיליון תינוקות. "מעולם לא צילמתי את עצמי בצילום סלפי ולא הרשיתי לאחרים לצלם אותי", היא אומרת כיום, לאחר שעברה ניתוח מיוחד שהוריד את שכבות העור הרבות שהיו על פניה, והחזיר לה את מראה הפנים האופייני לנערה בת 15.

יוזמה מיוחדת שהוקמה למענה אספה תרומות לניתוח משנה החיים, שנעשה ממש לאחרונה והותיר את מכריה בהלם. 

הניתוח ששוויו 56,000 יורו ארך ארבע שעות, ותוצאותיו פורסמו לקהילה המצפה בסין השבוע. היות ומדובר בתסמונת כה נדירה, פאנג הסכימה שסיפורה יפורסם בתקשורת, כדי לחזק אנשים שאולי סובלים מאי אלו מחלות זהות. 

הרופאה הפרטית שלה, ד"ר שי לינגזהי (באנגלית: Dr. Shi Lingzhi) מבית החולים לכירורגיה פלסטית 'שאניינג סאנליין' בסין, אמרה כי במהלך הניתוח הוסרו מספר סנטימטרים של שומנים מפניה של פאנג, ושהנערה קיבלה גם הנחה משמעותית על האופרציה, על מנת לעודד את רוחה. "קיאו פרצה בבכי אחרי הניתוח, כשהיא ראתה את המראה החדש שלה במראה. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, אביה חיבק את בתו ובכה ביחד איתה, ואמר: "היום זה היום השמח ביותר בחייה של בתי ושלנו. בלילה של לפני הניתוח ישנתי שינה רגועה וטובה, כי ידעתי שהרופאים יוכלו לשפר את מצבה של בתי, ולעזור לה להיראות כמו שנערות בגילה צריכות להיראות. הם הצילו את עתידה", סיכם. 

מצאו את ההבדלים:

לפני הניתוח

 

אחרי הניתוח

בתמונות: הנערה עם הוריה בערב מיוחד שעשו עבורה בקהילה המקומית

מאנגלית: שירה דאבוש

תגיות:מחלההזוינדיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה