חדשות בארץ

משפחות גולדין ושאול בקמפיין חדש: "חיילי צה"ל בשבי חמאס כבר 2000 ימים"

במלאת 2000 ימים לנפילת בניהם בידי חמאס, פתחו משפחות שאול וגולדין בקמפיין חדש, בדרישה מראש הממשלה בנימין נתניהו להחזירם. שמחה ולאה גולדין: "דורשים שנתניהו יהפוך עולמות להשיב את הדר ואורון, כפי שהוא הופך עולמות להשיב חזרה את נעמה יששכר"

אורון שאול והדר גולדין הי"דאורון שאול והדר גולדין הי"ד
אא

בני משפחותיהם של סגן הדר גולדין וסמל-ראשון אורון שאול הי"ד, חללי צה"ל המוחזקים בעזה, פתחו בקמפיין חדש, לציון 2000 ימים לנפילתם של יקיריהם בידי חמאס במהלך מבצע "צוק איתן". הקמפיין נושא את הססמה "נתניהו עושה היסטוריה – חיילי צה"ל בשבי חמאס כבר 2000 ימים. צוק איתן לא נגמר עד שישובו אורון והדר". הוא יפורסם על גבי שלטי חוצות בפריסה ארצית ובשילוט על גבי אוטובוסים, וכן בעיתונות ובאתרי חדשות.

בשבוע שעבר צויין יום ה- 2000 לנפילתו של שאול בקרב של חטיבת גולני בסג'עייה. ביום חמישי הקרוב יצוינו 2000 ימים לנפילתו של גולדין בקרב של חטיבת גבעתי ברפיח.

"עברו כבר 2000 ימים, מבלי שממשלת ישראל תעמוד בהבטחתה להשיב הביתה את החיילים מהקרב", אמרו לאה ושמחה גולדין, בהתייחסות לקמפיין החדש. "החזרת החיילים והאזרחים השבויים בידי חמאס היא הבסיס של ערכי צה"ל, והערבות ההדדית היא אבן יסוד של החברה הישראלית".

בני הזוג גולדין מתחו ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברקע מאמציו להביא לשחרורה של נעמה יששכר, שנידונה לשבע וחצי שנות מאסר ברוסיה: "דווקא על רקע הפרסומים בשבוע האחרון, אנחנו דורשים שנתניהו יהפוך עולמות להשיב את הדר ואורון מעזה, כפי שהוא הופך עולמות להשיב חזרה את נעמה יששכר. כולם רואים שהמחויבות של ראש הממשלה לחיילים ולאזרחים השבויים בעזה אינה דומה".

(סרטון: דוברות)

תגיות:קמפייןאורון שאולהדר גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה