חדשות יהדות

מרגש: מנכ"ל עיריית לוד קנה עלייה לתורה בחב"ד - תמורת הנחת תפילין ל-20 יהודים

מנכ"ל עיריית לוד אהרן אטיאס ריגש את הרשת לאחר שהתחייב 'לשלם' על עלייה לתורה שקנה בציונו של הרבי מליובאוויטש בקווינס שבניו יורק - באמצעות הנחת תפילין ל-20 יהודים, עד לתאריך י' בשבט. צפו בתיעוד המרגש 

אהרון אטיאס (במרכז) עם יהודים שהניח להם תפילין (צילום: מתוך הפייסבוק של אהרון אטיאס)אהרון אטיאס (במרכז) עם יהודים שהניח להם תפילין (צילום: מתוך הפייסבוק של אהרון אטיאס)
אא

מנכ"ל עיריית לוד אהרן אטיאס ריגש את הרשת לאחר שהתחייב 'לשלם' על עלייה לתורה שקנה בציונו של הרבי מליובאוויטש בקווינס שבניו יורק - באמצעות הנחת תפילין ל-20 יהודים עד לתאריך י' בשבט. 

בפוסט מרגש שפרסם אטיאס ברשתות החברתיות, הוא נראה בתמונות כשהוא 'מקיים' את ההבטחה, ומניח תפילין ליהודים שונים שהגיעו אליו, לא פחות ולא יותר, בעקבותיו. 

את הפוסט פתח אטיאס בפסוק "וזאת התורה אשר שם משה לפני בני ישראל", וכתב כך: "לפני כחודש התארחתי לשבת באוהל של הרבי מליובאוויטש בניו יורק, יחד עם קבוצה של חסידי חב"ד מקריית מלאכי. במהלך השבת, שהייתה נפלאה וגדושה בדברי תורה ובשירי שבת, רציתי לעלות לתורה במהלך תפילת שחרית, כדי לברך ברכת הגומל. לכאורה הכל פשוט, אלא שבחב"ד כמו בחב"ד החליטו שמוכרים את העליות לתורה, לא סתם מוכרים, לא בכסף. אלא שהזוכה בעלייה לתורה זה מי שהרבה בהתחייבות להניח ליהודים תפילין".

אטיאס שאהב את הרעיון התחייב להניח תפילין ל-20 יהודים עד י' בשבט, לאחר שזכה בעליית רביעי ובברכת הגומל. "נשאר לי כחודש למילוי ההתחייבות, ועד לרגע זה הנחתי ליהודי אחד בלבד - פעם ראשונה שלו מאז הבר מצווה, יהודי עם נשמה גדולה - ופה אתם נכנסים לתמונה", כתב. 

אטיאס בעצם הזמין את כל מי שקורא את הפוסט ליצור עמו קשר, כדי להניח תפילין. "מי שלא מניח תפילין בצורה סדירה ומעוניין להניח, מוזמן ליצור איתי קשר ואגיע אליו להניח לו תפילין", כתב והוסיף כי זו "מצווה מאוד גדולה, ללא מאמץ ושירות עד הבית".

את הפוסט חתם אטיאס בפסוק 'והיה לך לאות על ידך ולזיכרון בין עיניך', ומי שעזר לו לקיים את ההבטחה הם לא אחרים מאשר חסידי חב"ד בלוד, שמניחים תפילין לעוברים ושבים ליד סניף 'אושר עד', מדי שבוע בערב שבת. 

צפו בתיעוד המרגש:

(קרדיט סרטון: מתוך עמוד הפייסבוק של אהרן אטיאס)

תגיות:לודראש עירייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה