חדשות בארץ

"אריה צריך ביבי חזק": ש"ס משיקה את קמפיין הבחירות

לקראת הבחירות לכנסת ה- 23, ש"ס פותחת בקמפיין חוצות הנושא את הסיסמה "אריה צריך ביבי חזק – שומרים על גוש הימין". השר אריה דרעי: "לאחר הצלחת הבלוק שמנע הקמת ממשלת שמאל, חשוב להמשיך ולתמוך בנתניהו"

קמפיין החוצות של ש"סקמפיין החוצות של ש"ס
אא

ש"ס תשיק היום (חמישי) את מסע הבחירות שלה לכנסת ה- 23, עם קמפיין הנושא את הסיסמה "אריה צריך ביבי חזק – שומרים על גוש הימין". שלטי חוצות עם הסיסמה, לצד תמונותיהם של יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, וראש הממשלה בנימין נתניהו, ייתלו במקומות מרכזיים בארץ – מול בנייני האומה בירושלים, בנתיבי איילון, וכן בצומת גהה, ברמת גן ובגבעתיים. הקמפיין ילווה בהדהוד המסר בדיגיטל וברשתות החברתיות.

בש"ס מציינים, כי הקמפיין הינו "המשך לקו העקבי של ש"ס בראשות השר אריה דרעי, כמי שהוביל את התמיכה בנתניהו כמועמד גוש ימין לראשות הממשלה בשתי מערכות הבחירות האחרונות, וכמי שיזם והוביל את 'בלוק' גוש הימין לאחר הבחירות, המהלך האסטרטגי המוצלח שאיחד את כל מפלגות הגוש סביב נתניהו ומנע הקמת ממשלת שמאל".

התמיכה בנתניהו, שבאה לידי ביטוי בקמפיין החדש, באה בצל הפריימריז לראשות הליכוד שייערכו בעוד שבוע, בהם יתמודד גדעון סער מול ראש הממשלה. לדברי דרעי, "דווקא בתקופה זו, בה מנסים לערער על נתניהו כמנהיג גוש הימין ומועמדו לראשות הממשלה, חשוב לנו להפגין תמיכה פומבית וחיזוק לראש הממשלה. לאחר הצלחת הבלוק שמנע הקמת ממשלת שמאל, חשוב להמשיך ולתמוך בנתניהו, כמועמד היחיד שיכול ללכד את כל מפלגות הימין ולהובילו לניצחון בעזרת ה'".

כזכור, את הקמפיין לקראת הבחירות לכנסת ה- 21, שהתקיימו בחודש אפריל, פתחה ש"ס עם הסיסמה "ביבי צריך אריה חזק". הבעת התמיכה הנחרצת בנתניהו לוותה בהעלאה על נס של חשיבות המפלגה עבור עולם התורה הספרדי. גם הפעם, הבהיר דרעי בדבריו כי "רק דרך חיזוק גוש הימין והצבעה לש"ס – שהיא עמוד השדרה של המחנה כולו, נוכל לשמור על גוש ימין חזק ומאוחד".

 

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה