חדשות בארץ

"ביבי צריך אריה חזק": ש"ס חשפה את קמפיין הבחירות

במקביל להבעת תמיכה בלתי מסויגת בראש הממשלה נתניהו, ידגיש מסע הפרסום של ש"ס את תרומתה של המפלגה לצמיחת עולם התורה הספרדי

שלט חוצות של קמפיין ש"ס בירושלים, אתמול (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)שלט חוצות של קמפיין ש"ס בירושלים, אתמול (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

לאחר שבתחילת השבוע השיקה את מסע הבחירות שלה, חשפה אתמול ש"ס את מסע הפרסום הראשון שלה, שיכלול שני מסרים מקבילים: הבעת תמיכה נחרצת בראש הממשלה בנימין נתניהו והעלאה על נס של חשיבות המפלגה עבור עולם התורה הספרדי. לדברי יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, "הצבעה לש"ס משמעותה 2 במחיר 1 – פתק אחד עבור בנימין נתניהו כראש הממשלה וגם פתק עבור המשך מורשתו של מרן הרב עובדיה יוסף, של מסורת חינוך יהודי ועשייה חברתית".

הגל הפרסומי הראשון יכלול שלטי חוצות בכל רחבי הארץ, מודעות פרסום ופעילות רבה בדיגיטל עם המסר המוביל: "ביבי צריך אריה חזק". מסר זה נועד להדגיש את נאמנותה המוחלטת של ש"ס לנתניהו במהלך הקדנציה החולפת וכי היא תמשיך לנהוג בדרך זו גם בקדנציה הבאה.

בסרטון ראשון, שעלה אתמול במסגרת מסע הפרסום, הועבר המסר בצורה חדה. על רקע אמירותיהם של ראשי מפלגות בימין נגד נתניהו, קבע הסרטון כי "כשכולם תוקעים סכינים, מלכלכים ותוקפים – יש לביבי רק שותף אחד".

המסר הויזואלי בא בהמשך לדבריו של דרעי בכנס פתיחת הקמפיין, בהם שיבח את תפקודו של נתניהו ואת היותו "שותף אמיתי, כנה והגון" של ש"ס, "ללא התנשאות". דרעי הדגיש את תמיכתה הבלתי מסויגת של מפלגתו בנתניהו, והבהיר כי היא תמליץ לנשיא להטיל עליו את הרכבת הממשלה הבאה ותשב בממשלתו כל עוד לא יורשע סופית בבית משפט: "נהיה איתו בממשלה כל עוד החוק מתיר זאת, והחוק קובע שהוא יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה כל עוד אין פסק דין חלוט, נקודה".

במקביל תצא ש"ס עם קמפיין שכותרתו "ש"ס – המזרח של עולם התורה". אנשי הקמפיין ציינו כי מסר זה "ידגיש את צמיחת עולם התורה הספרדי בהנהגתו של נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן, למימדים היסטוריים, ואת הישגי ש"ס למען מוסדות החינוך התורני ועולם הישיבות. קמפיין 'המזרח' מעניק גאוות יחידה לציבור ממשיכי דרכו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל הנמצא היום בחזית עולם התורה".

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה