חדשות בארץ

תיעוד: כך איתר המסוק המשטרתי את הנער שהלך לאיבוד בנחל עמוד

שוטרים ומתנדבים, בסיוע מסוק משטרתי, חיפשו במשך שעות אחר תייר בן 17 שאיבד את דרכו בנחל עמוד. הוא אותר לבסוף על ידי טייסי המסוק. עקב תוואי השטח הסבוך והקושי להגיע אל הנער רגלית, החליטו הטייסים להנחית את המסוק בסמוך אליו

  • י"ב תשרי התש"פ
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

כוחות משטרה הוזנקו אתמול (חמישי), בשעות הערב המוקדמות, לביצוע חילוץ בנחל עמוד שבגליל העליון, בעקבות דיווח שהתקבל על נער בן 17, תייר מאנגליה, שיצא לטייל לבדו ואיבד את דרכו.

שוטרים ומתנדבי משטרת ישראל מיחידת חילוץ גולן, בסיוע מסוק מהמערך האווירי של המשטרה, החלו בסריקות לאיתורו של הנער. לכל אורך הטיפול באירוע, אנשי מוקד 100 של המשטרה היו עמו בקשר, וזאת בניסיון להכווין את כוחות החילוץ למיקומו.

לאחר שעות של חיפושים, אותר הנער על ידי טייסי המסוק המשטרתי. עקב תוואי השטח הסבוך, התקשו כוחות החילוץ הקרקעיים להגיע אל הנער, והטייסים החליטו באופן חריג להנחית את המסוק בסמוך אליו. הוא פונה באמצעות המסוק להמשך בדיקות בבית החולים זיו בצפת.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי ומתנדבי משטרת ישראל פרוסים ופועלים לאורך ימות השנה, ובתקופת החגים בהיערכות מוגברת, במטרה להבטיח כי כל אזרח בישראל יוכל לטייל, לבלות ולחגוג בבטחה, ובעת מצוקה – להעניק את המענה הנדרש בכל מקום ברחבי ישראל עם כוחות אוויריים, יבשתיים וימיים הכוללים יחידות חילוץ בכל רחבי הארץ".

(קרדיט סרטון: דוברות המשטרה)

תגיות:משטרת ישראלחילוץנחל עמוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה