חדשות בארץ

הבוקר: דיוני השימוע של נתניהו יחלו במשרד המשפטים

סנגוריו של ראש הממשלה נתניהו יגיעו לבניין משרד המשפטים בירושלים, ליום הראשון מבין ארבעה של שימוע בתיקיו השונים, וינסו לשכנע את בכירי הפרקליטות לחזור בהם מהכוונה להגיש נגדו כתבי אישום

נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

השימוע בתיקיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יחל הבוקר (רביעי) בבניין משרד המשפטים בירושלים.

עורכי דינו של ראש הממשלה יגיעו בשעה 10:00 לבניין, הממוקם ברח' סלאח א-דין בעיר, וינסו לשכנע את נציגי התביעה לחזור בהם מהכוונה להגיש נגדו כתבי אישום בתיקי 1000, 2000 ו- 4000.

בערב החג הודיע היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לפרקליטיו של נתניהו על הסכמתו להאריך את משך השימוע בתיקיו השונים. בעקבות בקשת ההגנה, השימוע – שהיה אמור להימשך יומיים – יימשך ארבעה ימים. השימוע היום ומחר יוקדש לשמיעת טיעוני הסנגורים בתיק 4000 – פרשת בזק-וואלה, בה מואשם נתניהו בעבירת שוחד. בימים ראשון ושני בשבוע הבא יעסוק השימוע בתיק 1000 (תיק המתנות) ובתיק 2000 (פרשת נתניהו-מוזס), בהם ראש הממשלה מואשם בעבירות של מרמה והפרת אמונים.

בתיק 4000 מואשם נתניהו כי התערב ופעל להענקת הטבות רגולטוריות לבעלי בזק, שאול אלוביץ', וזאת בתמורה לסיקור אוהד עבורו באתר וואלה. צוות ההגנה – בראשו עומדים הפרקליטים רם כספי, עמית חדד ויוסי אשכנזי – ינסה לשכנע את בכירי התביעה הכללית, בראשות מנדלבליט, כי נתניהו פעל על פי חוק ובהתאם להוראות הגורמים המקצועיים השונים, וכי למעשה אלוביץ' ובזק לא קיבלו הטבות אלא ספגו הפסדים כתוצאה מהחלטות שהתקבלו על ידי נתניהו בתקופת כהונתו כשר תקשורת. נתניהו גם דוחה את הטענות כי דרש מאלוביץ' להפעיל את השפעתו על הנהלת וואלה כדי שתעניק לו סיקור אוהד, וטוען מנגד כי קיבל באתר סיקור שלילי לאורך שנים. מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר, משמש בתיק זה כעד מדינה.

תגיות:תיק 4000אביחי מנדלבליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה