חדשות בארץ

גנץ: אם אהיה ראש הממשלה – אקדם את האג’נדה של המחנה הדמוקרטי

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הבהיר כי אם יהיה ראש ממשלה, בכוונתו לקדם את סדר היום של מחנה השמאל: "אהוד ברק יכול לדבר על האג'נדה שלו עד מחר בבוקר – היא לא תתקדם מטר כשביבי יהיה שם"

גנץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)גנץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הצהיר אמש (ראשון) כי אם ייבחר לראש ממשלה, בכוונתו לממש את סדר היום של מחנה השמאל. בראיון לאודי סגל בחדשות 13, אמר גנץ: "אני אומר לאהוד ברק שאני טורח שנהיה המפלגה הגדולה, כי בשביל שהאג'נדה של המחנה הדמוקרטי תתממש, בשביל שהאג'נדה של מפלגת העבודה תתממש – אני צריך להיות ראש הממשלה. הוא יכול לדבר על האג'נדה שלו עד מחר בבוקר – היא לא תתקדם מטר כשביבי יהיה שם".

"אנחנו נמצאים במרכז המפה הפוליטית", הוסיף גנץ. "יש לנו הבנה לדברים משמאל ולדברים מימין. אנחנו נמצאים במיקום, במבנה ובכיוון הנכון".

דבריו של גנץ נאמרו בתגובה לדברים שאמר ראש הממשלה לשעבר ומועמד המחנה הדמוקרטי, אהוד ברק, שפנה אליו בסרטון: "גנץ, אני חושב שאתה יכול להיות ראש ממשלה. אז למה אני לא מצביע לך? כי אני מאמין לך שתקים ממשלה עם הליכוד – עם רגב, ביטן, אמסלם, חוטובלי ולוין. ממשלה שתהיה בהכרח בהובלת הימין, ותנסה לגרור אותך לאותה קיצוניות. זה לא שינוי. ביני ובינך, גם אתה יודע את זה. כדי לעשות שינוי, אתה צריך מחנה עם דרך, אתה צריך את המחנה הדמוקרטי".

ההתכתשות המילולית בין גנץ וברק באה במסגרת המאבק החריף בתוך מחנה השמאל על קולות הבוחרים. בסקרים האחרונים, שפורסמו בסוף השבוע, זכו מפלגת העבודה והמחנה הדמוקרטי לתוצאות בלתי מחמיאות בעליל, שקירבו אותן לעבר אחוז החסימה. בכירים בשתי המפלגות הביעו חשש, כי קמפיין 'שתיית הקולות' שמנהלת כחול לבן כלפי שותפותיה למחנה השמאל – במטרה להשיג עליונות מול הליכוד במאבק על תואר המפלגה הגדולה ביותר – עלול להותיר אותן מחוץ לכנסת.

גנץ טען הבוקר כי מפלגתו לא קיבלה החלטה למשוך אליה קולות מהעבודה ומהמחנה הדמוקרטי. "יש החלטה להיות המפלגה הגדולה", אמר בראיון לאריה גולן בכאן רשת ב'. "באופן טבעי, בתוך המחנה יש לנו כוח כבידה משלנו. אני מאמין שהן יעברו את אחוז החסימה".

תגיות:בני גנץאהוד ברקבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה