עלון הידברות

מתנאל וניר מפיצים את עלון הידברות במוצבי צה"ל: "התחלנו בשני מוצבים, היום כבר יש 7 שמקבלים"

מתנאל החליט להפיץ עלונים בקריית שמונה, ניר ראה פרסום והציע לו להפיץ במוצבי צה"ל באזור. בזכותם, כבר מספר חודשים שהחיילים בצפון נהנים מהתכנים המגוונים של עלון הידברות

אא

לפני כשנה הגיע מתנאל לבית הכנסת בצפת שבו הוא רגיל להתפלל, וראה את עלון הידברות. "הוא היה נראה לי מעניין, קראתי אותו קצת. אחרי שבועיים, כבר לא הביאו אותו. החלטתי להתקשר להידברות, ולבדוק איך אפשר לדאוג שנקבל אותו בכל שבת".

מהר מאד החליט מתנאל לרכוש מנוי להפצה. "התחלתי עם 50 עלונים כל שבת, ואז אנשים התחילו להתקשר אלי, שאלו מאיפה אני מביא את העלונים, ואיך הם יכולים לקבל אותם גם כן". כנס המפיצים שנערך לפני מספר חודשים בצפון היווה מפנה עבורו: "הציעו בכנס מבצע, להוסיף עוד 50 עלונים – אז הוספתי".

זה השלב שבו הצטרף אליו גם ידידו, ניר. "אני עובד בחנות צילום, וניר עורך לנו סרטי וידאו. הוא נהנה מהרעיון של הפצת העלונים, והצטרף אלי במימון ובהפצה".

"אנחנו חברים, מכירים כבר הרבה שנים", מספר ניר, "והתחלתי גם כן לקרוא את העלון, שמתנאל שם ממנו גם בחנות. באחד העלונים היה פרסום שהציע לאנשים לקחת חלק בזיכוי הרבים – לחלק עלונים בבתי חולים או במוצבים ובסיסים של חיילים. משם לקחתי את הרעיון, והצעתי למתנאל שנצא לחלק יחד את העלונים במוצבים שבאזור".

מתנאל, שמפיץ את העלון בבית הכנסת בקריית שמונה, עיר מגוריו, בחנות בה הוא עובד ובמקומות נוספים בעיר, נהנה מהרעיון. הם התחילו לחלק בשני מוצבים באזור, ובהדרגה הגיעו ל-7 מוצבים. בית הלל, מטולה, מוצב ציפורי, רמת נפתלי – אלו רק חלק מן השמות של המוצבים שהצטרפו לאט-לאט לרשימה של השניים. "זה לוקח בערך שעה וחצי", מספר ניר. "זו השקעה רצינית, אבל להיכנס ככה לשבת זה סיפוק גדול".

"התגובות שאנחנו מקבלים מדהימות", מספרים השניים. "באחד הבסיסים יש חייל שתמיד מחכה לנו ביום חמישי כדי לקבל את העלונים", מספר מתנאל, "ובאחד הבסיסים סיפר לנו הקצין שלא רק החיילים הדתיים קוראים את העלון, אלא גם החיילים החילונים מבקשים אותו. ובכלל, מידי פעם באים אלינו חיילים ושואלים אם יש לנו עוד עלונים ברכב, כי יש עוד כמה אנשים שרוצים לקרוא אותם". ניר מספר גם הוא על תגובות נלהבות, "דברים כיפיים כאלה, שכיף לשמוע".

ניר מוסיף ומספר: "לפני כמה שבתות הייתי אצל הרב זמיר כהן בישיבה בביתר. היתה לי שירה עם הרב ושיתפתי אותו, סיפרתי לו שאנחנו מפיצים את העלון במוצבים בצפון. הוא אמר שזה דבר יפה ומבורך, והלוואי שיפיצו כך גם בבסיסים בדרום".

הידברות מזמינה אתכם להפיץ את עלון הידברות בבסיסי צה"ל באזורכם, בבתי חולים, בבתי סוהר ובמקומות דומים נוספים. רוצים להשתתף בזיכוי הרבים אך אין באפשרותכם להפיץ? צרו איתנו קשר ואנחנו נפיץ את העלון עבורכם.

תגיות:עלון שבתעלון הידברותחייליםמפיצים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה