דיכאון וחרדות

"יש לך רק עוד חודש לחיות": כך שינתה האוטופאגיה את חייה של נורית

נורית הרשקוביץ שמעה מהרופא שלה כי נותר לה חודש אחד בלבד לחיות. במקום לשקוע בדיכאון, היא החלה ללמוד כיצד לשנות את החשיבה שלה ואת אורח החיים שלה. עשו זאת גם אתם

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

נורית הרשקביץ (56) הגיעה לפני כ-5 שנים למשקל שיא של 110 ק"ג. היא ישבה אל מול הקרדיולוג שלה, שאמר לה במילים פשוטות: יש לך רק עוד חודש לחיות.

הרשקוביץ סבלה מסוכרת חמורה מאד, שהשפיעה על פעילות הלב שלה ועל עשרות בעיות רפואיות אחרות. היא הזריקה אינסולין פעמיים ביום ונאלצה ליטול 18 כדורים שונים מידי יום – ולמרות זאת, לא הצליחה כלל לשמור על רמות סוכר תקינות בדם, ומצבה הרפואי הלך והידרדר.

כששאלה את הרופא אם יש דרך להינצל מ"גזר הדין" שהציג בפניה, הוא אמר לה בפשטות שהיא חייבת לשנות את אורח החיים שלה.

הרשקוביץ פנתה ללמוד על כח התודעה. בסדנה של אליהו שירי היא למדה כיצד לחשוב בצורה נכונה יותר וחיובית יותר, וכיצד להשפיע על תת המודע שלה. החשיבה החדשה השפיעה באופן ישיר גם על התזונה שלה, והיא השילה במהירות יחסית 20 ק"ג ממשקלה. מצבה הבריאותי התייצב מעט, אף כי לא השתפר לגמרי, ואורח החיים שלה נעשה בריא יותר. אלא שאז, היא נתקעה. הדיאטה נעצרה, ואף שהרשקוביץ לא עלתה שוב במשקל, היא לא הצליחה לרזות עוד.

לפני כשנה וחצי התעוררה הרשקוביץ בבוקר ולא הרגישה את רגליה. היא הבינה שמצבה הרפואי שוב מחמיר, וחששה מאד מן התוצאות. היא החליטה לנסות בשנית ולהמשיך את הירידה במשקל. הפעם היא פנתה אל שיטת האוטופאגיה, אותה למדה שוב בסדנאות של אליהו שירי. השיטה הייחודית, אשר משנה את הרגלי התזונה כמו גם את הרגלי החשיבה, פתחה בפניה את הדלת לחיים בריאים. היא הצליחה להשיל עוד 31 ק"ג, והגיעה למשקל היעד שלה. מחיים של חולת סכרת הניזונה מתרופות, היא הצליחה – בהשגחה רפואית, כמובן – להפסיק ליטול את התרופות כולן, והיום היא שומרת על רמות סוכר מאוזנות ותקינות.

"היום הפכתי מאישה חולה ומדוכאת, בודדה ומסכנה, שמאסה בחיים – לאישה בעלת ביטחון עצמי גבוה ואמונה חזקה מאד, אשר משפיעה עלי ישועות מדהימות", היא מספרת. "ממש בוער בדמי להעביר מסר זה. היום אני גם מאמנת אישית מבוקשת ויצירתית, ועוסקת בכך בהנאה גדולה".

רוצים גם אתם לחוות את הדיאטה האחרונה בחייכם? הצטרפו לסדנה של אליהו שירי ב"קמפוס היהודי".

תגיות:דיאטהדיכאוןהקמפוס היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה