חדשות בארץ

נתניהו: מתפקדי הליכוד בחרו רשימה חזקה וטובה לישראל

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שזכה במקום הראשון בפריימריז של הליכוד, אמר: "הרכבנו רשימה מצוינת, אחראית, ממלכתית, לאומית. יחד, נבחרת מלוכדת בראשות ראש הממשלה, נצא לבחירות הכלליות. בעזרת השם ננצח ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חדשים"

נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)נתניהו (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (רביעי) על תוצאות הפריימריז בליכוד.

"אני מאוד מאוד מרוצה, כי מתפקדי הליכוד בחרו באופן מדויק ודמוקרטי רשימה חזקה, מרשימה, טובה לישראל", אמר נתניהו. הוא ציין כי המתפקדים גם אישרו את הצעתו לשבץ ברשימה שלושה שריונים מטעמו.

בהמשך דבריו התייחס ראש הממשלה לראיון שהעניק יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, לעיתון "ידיעות אחרונות": "הצרה היא שגם אבו מאזן מרוצה, כי בני גנץ אמר היום שהוא יבצע התנתקות שנייה ביהודה ושומרון ואבו מאזן איחל לו הצלחה בבחירות. לכן אנחנו חייבים ללכת יחד, לנצח את הבחירות האלה ולמנוע את זה. זוהי התמצית האמיתית של הבחירות: ממשלת שמאל בראשות בני גנץ או ממשלת ליכוד בראשותי".

מוקדם יותר היום ניסו גורמים בסביבתו של נתניהו להמעיט מהישגו של גדעון סער, שהצליח להתברג בצמרת רשימת הליכוד למרות המאמצים שעשה ראש הממשלה לדחוק אותו אחורה. הם אמרו כי "ראש הממשלה מאוד מרוצה. הוא הגדיר שלושה יעדים: רשימה חזקה ואיכותית, שבראשה לא יעמוד גדעון סער, ושהצעתו לשריונים תתקבל ברוב גדול. כל היעדים האלו הושגו בהצלחה". סער עצמו הגדיר את התוצאה שהשיג כ"הישג הפוליטי הגדול ביותר" שלו, והודה בחשבון הפייסבוק שלו לתומכיו על האמון המחודש שנתנו בו לאחר פסק הזמן שנטל מהחיים הפוליטיים.

יולי אדלשטיין זכה במקום הראשון בבחירות המקדימות בליכוד לאחר שקיבל 37,524 קולות, כ- 800 קולות יותר משר התחבורה ישראל כץ. "צלחנו את השלב הראשון", אמר יו"ר הכנסת למתפקדי הליכוד לאחר היוודע התוצאות, "הרכבנו רשימה מצוינת, אחראית, ממלכתית, לאומית. אני גאה בכם על כך שיצאתם להצביע ולהשפיע על עתיד התנועה שלנו. יחד, נבחרת מלוכדת בראשות ראש הממשלה, נצא לבחירות הכלליות. בעזרת השם ננצח ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חדשים".

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הגיע למקום השלישי. את המקום הרביעי תפס סער, ואת החמישייה הראשונה נועלת שרת התרבות והספורט, מירי רגב, שהודתה לתומכיה: "אתם שותפים להישג המדהים הזה – מקום בחמישייה הפותחת. יש לנו נבחרת מצוינת, שיחד עם ראש הממשלה נביא בעזרת השם 40 מנדטים בבחירות הקרובות".

שר העלייה והקליטה, יואב גלנט, שהצטרף בחודש שעבר באופן רשמי לליכוד, זכה להישג מרשים כשהתמקם בהמשך העשירייה הראשונה. אחריו הגיע השר יריב לוין. ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, שהחליט להצטרף לזירה הפוליטית הארצית, הימר נכון והצליח להגיע למקום השמיני. השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, הגיעה למקום התשיעי, ויו"ר ועדת החוץ והביטחון, אבי דיכטר, סיים במקום העשירי.

תגיות:הליכודיולי אדלשטייןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה