חדשות בארץ

גדעון סער: התוצאה בפריימריז – ההישג הפוליטי הגדול ביותר שלי

למרות המאמצים שהשקיע ראש הממשלה נתניהו בניסיון לדחוק אותו לאחור, שר החינוך לשעבר הצליח להתברג בצמרת רשימת הליכוד. הוא הודה לתומכיו על האמון שנתנו בו

סער, אתמול (צילום: פלאש 90)סער, אתמול (צילום: פלאש 90)
אא

ספירת הקולות בפריימריז של הליכוד מתקרבת לסיומה, וגדעון סער כבר מודה לתומכיו.

בפוסט שפרסם לפני הצהריים (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלו, כתב סער: "בתום מערכת בחירות קשה ומאתגרת אני מבקש להודות לחברי הליכוד על שנתנו בי אמון מחודש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים – בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד. אני מודה להם על תמיכתם ואהבתם ועל כך ששמרו לי אמונים כפי שאני שמרתי אמונים לליכוד גם בימים הקשים ביותר".

"אני רואה בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי" – הוסיף סער – "לאין שיעור אף יותר מהפעמיים בהן נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר. הליכוד הוכיח את עוצמתו הדמוקרטית וחברי הליכוד הוכיחו את תבונתם ואחריותם התנועתית והלאומית בבחרם נבחרת מצוינת, ממלכתית ועשירה בניסיון ובכשרונות. זוהי נבחרת שראויה להוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות".

סער סיכם: "מרגע זה כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען ניצחון הליכוד בבחירות הכלליות ב- 9 באפריל".

על פי המסתמן, סער - שחזר לזירה הפוליטית לאחר שש שנות היעדרות - יסיים את ההתמודדות במקום השלישי. המאמצים הניכרים שעשה ראש הממשלה בנימין נתניהו בימים האחרונים לדחוק את סער לאחור לא צלחו. 

על המקום הראשון ברשימת הליכוד - לאחר יו"ר התנועה נתניהו - נאבקים באופן צמוד יולי אדלשטיין וישראל כץ. בתום ספירת 498 קלפיות מתוך 587 נטל אדלשטיין את ההובלה מידיו של כץ. הפער ביניהם עומד על 81 קולות.

גלעד ארדן ומירי רגב ממוקמים במקומות ה- 4 וה- 5. אחריהם ברשימה נמצאים יריב לוין וראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, המוביל בפער קטן על יואב גלנט. גילה גמליאל ואבי דיכטר נועלים את העשירייה הראשונה.

תגיות:גדעון סערהליכודבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה