חדשות יהדות

ראש עיריית טבריה בהכרזה מקוממת: תחבורה ציבורית בשבת - בחינם

ראש עיריית טבריה רון קובי ממשיך להילחם בשבת קודש. החל מהשבת הקרובה תפעיל עיריית טבריה תחבורה ציבורית בשבת בחינם

  • כ"ט שבט התשע"ט
בעיגול: רון קובי (צילומים: פלאש 90)בעיגול: רון קובי (צילומים: פלאש 90)
אא

ראש עיריית טבריה רון קובי ממשיך להילחם בשבת קודש. בעמוד הפייסבוק שלו כתב ראש העיר: "תחבורה ציבורית בטבריה בשבת: 'נוע תנוע...' החל מסוף השבוע הבא תופעל בטבריה תחבורה ציבורית חינמית בשבת. יפורסמו התחנות ושעות האיסוף! מהפכה לתושבי השכונות, נוער, ילדים, קשישים וכל מי שאין לו רכב".

בשידור חי עם אנשי עמותת 'נוע תנוע', אמר קובי למייסד האגודה: "כתוב: 'כי בו שבת וינפש', שבת זה זמן לנופש - אנחנו גורמים לאנשים לשמור שבת. הגיע הזמן שכולם ייהנו מהאטרקציות בטיילת, שכולם יוכלו לרדת מהשכונות, המסעדות מפוצצות בשבת, עושים כסף כולם. 20,000 איש הגיעו בשבת האחרונה. אבל יש רבים שלא באים כי אין להם רכב, ומהשבת הקרובה כולם יגיעו".

נראה כי קובי החליט שתפקידו כראש העיר היא לחלל את קדושת השבת בעיר טבריה. כזכור, החל מהשבת הראשונה בה נכנס לתפקידו הוא מרבה לבצע אטרקציות בשבת בטיילת הצמודה לכינרת. בנוסף, ראש העיר מעודד בעלי עסקים לפתוח את עסקיהם בשבת ומעביר מידי שבת שידור חי מהטיילת לדף הפייסבוק שלו, תוך עידוד התושבים לצאת ביום השבת לטייל בטיילת.

כאשר ירד שלג בחרמון, מימן קובי משאיות שהעמיסו שלג מהחרמון אל הטיילת הסמוכה לכינרת. על מנת להדגיש את רצונו להתעלל בשומרי השבת, מיהר קובי מיד בצאת השבת לפנות את השלג מהאתר – מה שמנע מילדי העיר השומרים שבת ליהנות מן האטרקציה הלבנה.

תגיות:טבריהחילול שבתרון קובי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה