חדשות יהדות

שלג למחללי שבת בלבד: ראש עיריית טבריה בפרובוקציה נוספת

ראש עיריית טבריה, רון קובי, הביא ביום שישי משאיות של שלג מאתר החרמון לטיילת הסמוכה לכינרת, ועודד את התושבים לצאת ולבלות תוך חילול שבת המוני. בצאת השבת מיהר לפנות את השלג

  • ז' שבט התשע"ט
רון קובי (צילום: פלאש 90)רון קובי (צילום: פלאש 90)
אא

ראש העיר טבריה ממשיך להילחם בתושבים העיר הדתיים: במהלך השבת האחרונה דאג לשנע שלג מהחרמון לטובת התושבים, ומיד במוצאי השבת דאג לפנותו.

במהלך סוף השבוע כתב קובי בדף הפייסבוק: "מעמיסים לנו בחרמון 120 טון שלג על משאיות. חגיגה מחר בטיילת כולם מוזמנים להפנינג לבן ושמח, פעילות לילדים, נוער ומבוגרים! סלסה, מוסיקה, אוכל, יין והמון שמחה טבריינית וגאווה. תזמינו אורחים".

במוצאי השבת מיהר ראש העיר הפרובוקטיבי לסכם את פסטיבל השלג. "15,000 אנשים פקדו את מתחם הטיילת של טבריה השבת!! השלג מהחרמון, השמש, האוכל, השתיה, היין, ההופעות, האטרקציות והמוסיקה גרמו לכולם להבין שטבריה הופכת לבירת הבילויים והתיירות של המדינה! ומעל לכל הכנרת!!! שעולה ועולה! טבריה עיר הכנרת. צילום קצר מהאוויר שיגרום לכם להבין מה היה פה היום".

בשבועיים האחרונים עסוק קובי במאמץ להפוך את טבריה לחילונית, כאשר מרבה לבצע אטרקציות בשבת בטיילת הצמודה לכינרת. בנוסף, ראש העיר מעודד בעלי עסקים לפתוח את עסקיהם בשבת ומעביר מידי שבתשידור חי מהטיילת לדף הפייסבוק שלו, תוך עידוד התושבים לצאת ביום השבת לטייל בטיילת. השבוע, כאמור, בהוראתו ובמימונו, הגיעו משאיות עמוסות בשלג מאתר החרמון אל הטיילת הסמוכה לכינרת.

על מנת להדגיש את רצונו להתעלל בשומרי השבת, מיהר קובי מיד בצאת השבת לפנות את השלג מהאתר – מה שמנע מילדי העיר השומרים שבת ליהנות מן האטרקציה הלבנה.

תושבים שומרי מצוות בעיר רתחו מזעם על כך שייעד את פסטיבל השלג ליום השבת בלבד, וראו זאת כאפליה בוטה. "בעירייה אמרו כי השלג נמס, מעניין שהשלג נמס בדיוק בשעה 17:15 עם צאת השבת, יכלו להשאיר את האבטחה וההדרכה עוד שלוש שעות", אמרו התושבים.

אחד מהתושבים הדתיים פנה לקובי בפייסבוק: "אתה ראש עיר של כולם? או של אלה שבחרו בך? דווקא בימים אלה שאתה מנסה להראות שהעיר חשובה לך, שאתה מקדם ודואג, אתה במו עצמך דואג לפלג ולשסע את הציבור. יש ציבור שלם שכואב את כאבה של השבת".

תגיות:שלגטבריהרון קובי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה