חדשות בארץ

חוסן לישראל תשיק בשבוע הבא את הקמפיין, גנץ ידבר

לאחר שבועות ארוכים של שתיקה, יו"ר חוסן לישראל ישיק רשמית את מסע הבחירות של מפלגתו בנאום שיישא בגני התערוכה

גנץ (מתוך סרטון תעמולה של "חוסן לישראל")גנץ (מתוך סרטון תעמולה של "חוסן לישראל")
אא

לאחר שתיקה ארוכה: יו"ר מפלגת "חוסן לישראל", בני גנץ, ישיק ביום שלישי הבא את קמפיין הבחירות של מפלגתו באופן רשמי. כך דיווח אתר ynet.

על פי מודעת ההזמנה שפרסמה מפלגתו של גנץ, ההשקה תתקיים בגני התערוכה בתל אביב בשעה 20:00, ובמהלכה גנץ יישא נאום. הרמטכ"ל לשעבר שבר אומנם בתחילת השבוע שעבר את שתיקתו הארוכה, אך עשה זאת בתמציתיות ובאופן נקודתי. לאחר שבועות ארוכים של ציפייה ציבורית לשמוע את עמדותיו הפוליטיות, הוא השמיע התבטאות קצרה בנושא הטעון של חוק הלאום ואמר כי יעשה כל שביכולתו לתקן את החוק. דבריו אלו חשפו אותו למתקפה מצד מפלגות הימין, שמיהרו לסמן אותו כאיש שמאל. כמה ימים לאחר מכן הוא הוא חשף את ססמת הבחירות שלו – "ישראל לפני הכל".

בתחילת השבוע פרסם גנץ ארבעה סרטוני תעמולה, שנועדו למצב אותו כביטחוניסט שאינו נרתע משימוש בכוח נגד אויבי ישראל מחד, וכמי ששואף להגיע לשלום מאידך. באחד מהסרטונים הוצג חיסולו מהאוויר של רמטכ"ל חמאס אחמד ג'עברי ב- 14 בנובמבר 2012, כשברקע נכתב: "אחמד ג'עברי, רב המרצחים של חמאס והאחראי לחטיפת גלעד שליט, מרגיש בטוח – הרמטכ"ל גנץ חושב אחרת". בשני סרטונים נוספים הוצגו תוצאות מבצע "צוק איתן", שהפכו את רצועת עזה לעיי חורבות. בסרטון הרביעי – על רקע תמונותיהם של מנחם בגין ואנואר סאדאת, בנימין נתניהו ויאסר ערפאת, יצחק רבין וחוסיין מלך ירדן – נשמע קולו של הרמטכ"ל לשעבר: "זו לא בושה שתהיה כמיהה לשלום וחתירה לשלום. אני לא מוכן שיחיה כאן דור שלם ללא תקווה שיכול להיות פה אחרת". 

גנץ ממשיך לשמור את הקלפים שלו צמוד לחזה. על פי הדיווח אמש של מיכאל שמש ב"כאן חדשות", הוא החתים את כל אנשי מטה הבחירות של "חוסן לישראל" – מועסקים בשכר ומתנדבים כאחד – על מסמך סודיות, שנועד למנוע הדלפות מהקמפיין. ביום שלישי הוא אמור להסיר את הלוט, לפחות חלקית, ולחשוף בפני הציבור את עמדותיו.

תגיות:בני גנץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה