חדשות בארץ

גנץ בסדרת סרטונים חדשה: "רק החזק מנצח"

הסרטונים החדשים של חוסן לישראל הציגו את הרמטכ"ל לשעבר כמי שאינו מהסס להשתמש בכוח רב נגד אויבי ישראל. סרטון נוסף הביא את צדה השני של המטבע - החתירה לשלום: "אני לא מוכן שיחיה כאן דור שלם ללא תקווה שיכול להיות פה אחרת"

גנץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)גנץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

מפלגת "חוסן לישראל" בראשות בני גנץ פרסמה היום (ראשון) ארבעה סרטוני וידיאו קצרים במסגרת מסע הבחירות שלה לכנסת.

גנץ, שהקפיד בשבועות האחרונים שלא לדבר ונמנע מלחשוף את עמדותיו הפוליטיות, שבר בשבוע שעבר את שתיקתו והביע תמיכה בשינוי חוק הלאום. התבטאות זו חשפה אותו למתקפה מצד מפלגות הימין, שמיהרו לסמן אותו כאיש שמאל. הסרטונים היום – בהם נעשה שימוש בסיסמה "רק החזק מנצח" – נועדו למצב את גנץ כמי שבתקופת כהונתו כרמטכ"ל לא נרתע משימוש בכוח נגד אויבי ישראל.

באחד הסרטונים הוצג חיסולו מהאוויר של רמטכ"ל חמאס אחמד ג'עברי ב- 14 בנובמבר 2012, כשברקע נכתב: "אחמד ג'עברי, רב המרצחים של חמאס והאחראי לחטיפת גלעד שליט, מרגיש בטוח – הרמטכ"ל גנץ חושב אחרת". בשני סרטונים נוספים הוצגו תוצאות מבצע "צוק איתן", שהפכו את רצועת עזה לעיי חורבות.

 
בסרטון הרביעי הובא צדה השני של המטבע: על רקע תמונותיהם של מנחם בגין ואנואר סאדאת, בנימין נתניהו ויאסר ערפאת, יצחק רבין וחוסיין מלך ירדן, בשילוב תמונותיו של גנץ – נשמע קולו של הרמטכ"ל לשעבר: "זו לא בושה שתהיה כמיהה לשלום וחתירה לשלום. האם אנחנו רוצים לשלוח את הילדים שלנו להילחם בעוד 25 שנה? לא! אבל אולי נצטרך לעשות את זה? כנראה שכן. בעוד 50 שנה? כנראה שכן. מה נגיד להם? שלא עשינו כלום? שלא ניסינו? שלא חתרנו? שלא בדקנו". בסיום הסרטון הוסיף גנץ: "אני לא מוכן שיחיה כאן דור שלם ללא תקווה שיכול להיות פה אחרת".

כזכור, ביום חמישי שעבר השיק גנץ את מסע הבחירות שלו וחשף את סיסמת הבחירות שתלווה את הקמפיין – "ישראל לפני הכל". בסרטון קצר שפרסם ברשתות החברתיות, קרא גנץ לתומכיו: "הצטרפו אליי ונצא לדרך חדשה – כי צריך אחרת, ונעשה אחרת". בסיום הסרטון התייחס הרמטכ"ל לשעבר בהומור לשתיקתו הארוכה בשבועות האחרונים, ואמר: "נראה לי שדיברתי יותר מדי".

תגיות:בני גנץבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה