טורים נשיים

כיצד לרדת במשקל, ולהספיק כל מה שצריך? קבלו את פתרון הקסמים

לפעמים, מרוב הרצון למציאת הפתרונות לאתגרים, אנו שוכחים את עיקר העיקרים: הקדוש ברוך הוא! הוא זה שנותן לנו כח, הוא זה שנותן לנו זמן, הוא זה שנותן לנו הכל. בואו נפנה אליו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רוצה לרדת במשקל? אין בעיה. יש מבחר שיטות וסדנאות, ליווי קבוצתי או פרטני, תמיכה, המון אופציות וסוגי דיאטות למיניהן.

רוצה להתעשר? אין בעיה, מבחר סירטוני הדרכה, ספרים, טיפים ועצות במדיה הדיגיטאלית בחנויות הספרים, בספריות, מעל דפי העיתון וכמובן קורסים, כנסים, הצעות מפתות ועסקאות מזמינות.

רוצה לידה קלה? נו, באמת. יש כל כך הרבה תרגילי נשימה שיכולים לעזור לך, מרכזי לידה, תרופות הומאופטיות עלים וצמחים שעונים כמעט לכל צורך, במחלקת היולדות מחכים רק לך, ומוכנים לתת לך שרות מעל ומעבר... מדריכות ויועצות לפני ואחרי לידה עם ניסיון למכביר, משלבות עצות סבתא וידע מקצועי.

ומה בנוגע לחינוך הילדים? רוצה משמעת בבית? יש את שיטת שפר, או שיטת אדלר, יש מנחות הורים, קבוצות ופורמים, אפשר לקבל יעוץ פרטי ואולי דרך העיריה.

אין לך מספיק שעות ביום? את צריכה פשוט לדעת לנהל את הזמן, אפשר ללמוד את זה. האם הזמן מנהל אותך? אין יותר פשוט מלרשום את המטלות לפי סדר הדחיפות והחשיבות – רק תלמדי איך לעשות את זה, תרכשי יומן מתאים, ותמלאי משימות בצורה ריאלית...

הבית מבולגן? יש שיטות ישנות וחדשות איך ללמוד לסדר, טכניקות יסודיות ופטנטים, תשאלי את אילו שכבר ניסו...

האומנם?

ידע הוא כוח, מועיל עוזר הכרחי ומקדם.

חשוב למצוא פתרונות, לעזור לעצמינו בזוגיות, בחינוך, בריאות, כלכלה ועוד. ובהחלט יש הרבה הרבה מה ללמוד ולקבל מאנשי מקצוע, שיכולים לעזור גם במקרים שנראים אבודים.

אפשר ליטול עצה מבעלי ניסיון ואילו יכולות להיות גם חברות, שכבר חוו בעצמן ויכולות להועיל.

הרבה מן הפתרונות נמצאים בתוכנו במבט שלנו, בהשקפה בתרגול, באימון באומץ, ובהסכמה ליישם את השינויים בחיינו.

אבל, לפעמים מרוב הרצון למציאת הפתרונות לאתגרים העומדים לפתחנו אנחנו שוכחות את עיקר העיקרים.

הקדוש ברוך הוא! הוא זה שנותן לנו כח, הוא זה שנותן לנו זמן, הוא זה שנותן לנו רצון ושמחה ואפשרות וסיעתא דשמיא למצוא את הפתרון המתאים לנו.

רוצה לרדת במשקל? ההתעמלות חשובה ושינוי תזונה הכרחי, אבל אל תשכחי שאת עושה השתדלות, ותפילה וסיעתא דישמיא הם חלק מזה, והם העיקר.

רוצה לבחור מוסד לימוד לילד? תבררי, תבדקי, ואל תשכחי לבקש: "רבונו של עולם, תוביל אותי בדרך הנכונה בבחירת המוסד המתאים, כדי שהילד שלי יגדל להיות ירא שמים, צדיק ואוהב תורה!"

רוצה עוד זמן ביממה? גם אם את יודעת "לנהל את הזמן" ויש לך רשימות ושפע משמעת עצמית , הקב"ה הוא זה שנותן את הברכה בזמן! הטכניקות המוצלחות ביותר יעבדו רק עם ברכתו של בורא עולם.

כשהילד שלך כאוב מבחינה פיזית, ריגשית או חברתית, קשה לך, אמא אוהבת ומסורה, לראות אותו בכאבו. את כל כך רוצה לעזור ולתמוך. פעמים שיש לך כלים ופעמים שאת אובדת עיצות. אבל הקב"ה, אבינו האוהב, כן יכול וכן רוצה לתת לנו מידו הרחבה הפתוחה והרחומה, הוא הרופא, המנחם, השולח מזור, הצלחה והארת פנים.

אנחנו יכולות להיעזר בשליחים, אבל ראשית כל נפנה לשולח - בורא עולם בעצמו!

פסי דבלינגר מרצה להעצמה אימהית. pid38a@gmail.com    

תגיות:ירידה במשקלדיאטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה