בריאות ותזונה

איך אפשר לאכול ולאכול בלי להשמין?

שישנן פעולות מסוימות שיכולות להגביר את תפקוד המיטוכונדריה הזו. פעולות שאנו יכולים לעשות ברמה היומיומית, פשוטות כאלה, אתם יודעים

אברוני מיטוכונדריה (צילום: shutterstock)אברוני מיטוכונדריה (צילום: shutterstock)
אא

כמה שהיא אוכלת, היא פשוט לא משמינה. מה זאת אומרת לא משמינה? לא עולה גרם... כמה היא אוכלת? הרבה מאד. הרבה מעבר למה שתוכלו להכיל בארוחה אחת, שלא נדבר על קינוחים, שלא נדבר על ארוחות ביניים...

מכירים את התופעה הזו? מה קורה פה?

מחקרים מוכיחים שאנשים שאוכלים מכל הבא ליד ולא משמינים, נהנים מחילוף חומרים גבוה.

יש לי חמש אחיות, אחת מהן אוכלת כמויות גדולות ולא עולה במשקל, אבל כשאני מדבר על כמויות גדולות אני מדבר על כמויות שאדם לא יכול להכיל באופן טבעי. לעומת זאת הסובבים אותה סופרים קלוריות, גרמים, נשקלים כמה פעמים בשבוע, מאמצים אסטרטגיות, הולכים הרבה, עושים ספורט ובקושי מצליחים להגיע לאיזון בריא.

מוכר, נכון?

ובכן, דבר כזה בהחלט נראה כהתנהגות פורצת דרך ששווה ללמוד ממנה, ולכן התחקיתי אחרי העניין הזה כדי להבין – מה יש באחותי, שמאפשר לה לאכול כל כך הרבה ולא להשמין, ומה קורה עם יתר האחיות שלי שנמצאות בבדיקה מתמדת לגבי המשקל שלהן.

גיליתי, על פי מחקר פורץ דרך, שהתאים שמהם אנו מורכבים מכילים מעין תחנות כוח קטנות שנקראות אברוני מיטוכונדריה. ככל שיש מהם יותר בתוך התא, כך חילוף החומרים גדול יותר. כדי שנקבל פרופורציות – בזמן שאצל אדם ממוצע תא מכיל כ-200 אברוני מיטוכונדריה, אצל אדם כמו אחותי – כל תא מכיל כ-2000.

אבל זה עוד כלום. על פי אותו מחקר, גיליתי שישנן פעולות מסוימות שיכולות להגביר את תפקוד המיטוכונדריה הזו. פעולות שאנו יכולים לעשות ברמה היומיומית, פשוטות כאלה, אתם יודעים, לא משהו מסיבי ששייך לספורטאים אולימפיים... פעולות שיגבירו את חילוף החומרים, יחזקו את מערכת

החיסון ויעזרו לנו לרזות ללא שום עוגמת נפש מיותרת.

מדבר אליכם? אני יודע, גם אלי. אז איך עושים את זה?

לכן אני כותב לכם היום, כדי שתוכלו להתחיל ולהתכוונן אל ההצלחה החדשה שלכם.

  1. ביטחון בה' חובה.
  2. קבלו על עצמכם לרצות – כל מסע שכזה מתחיל בצעד, והצעד הראשון הוא לחזק את כוח הרצון. רצון נחשב לדלק חשוב מאד כדי להבטיח הצלחה.
  3. פרגנו לעצמכם על הצלחות קטנות, וזכרו שמדובר בתהליך. 
  4. שלבו עבודה על הנפש עם עבודה בשטח.

עד שתארגנו לעצמכם את הנכונות להשתמש במצרכים היקרים הללו, אתם מוזמנים להתחיל את המסע המנצח שלכם אל עולם של בריאות נפש וגוף.

רק קליק אחד מפריד ביניכם לבין הגילויים המדהימים, הן ממקורות חז"ל והן מהמחקרים המתקדמים ביותר כיום בתחום הרפואה התזונאית.

לסדנאות אינטרנטיות מושקעות של אליהו שירי כנסו לאתר הקמפוס היהודי

תגיות:בריאותאליהו שיריהשמנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה