חדשות בעולם

קליפורניה: מספר ההרוגים בשריפות הענק עלה ל- 31

בשריפה בצפון קליפורניה נהרגו 29 בני אדם ונחרבו למעלה מ- 6,700 מבנים. זו השריפה הקטלנית וההרסנית ביותר בהיסטוריה של המדינה

העשן הסמיך של השריפה בדרום קליפורניה (צילום: שאטרסטוק)העשן הסמיך של השריפה בדרום קליפורניה (צילום: שאטרסטוק)
אא

השריפות שפרצו בקליפורניה ביום חמישי האחרון ממשיכות להשתולל ברחבי המדינה, ומספר הנספים בהן עלה ל- 31. בשריפת הענק שפרצה בצפון המדינה (שריפה המכונה בתקשורת האמריקנית Camp Fire), עלה מספר הנספים ל- 29, וזאת לאחר שחמש גופות נמצאו בבתים שנשרפו וגופה שישית אותרה בתוך מכונית מפויחת. מספר ההרוגים בשריפה זו זהה כעת למספר ההרוגים בשריפה הקטלנית ביותר בהיסטוריה של קליפורניה, שאירעה בפארק גריפית' בשנת 1933. השריף של מחוז בוטה, קורי הונאה, שדיווח על מציאת הגופות, הזהיר כי מספר הנספים עלול לעלות מכיוון ש- 228 בני אדם עדיין נעדרים.

השריפה בצפון קליפורניה כילתה קרוב ל- 450 אלף דונם והחריבה כמעט לחלוטין את העיירה פרדייז, בה מתגוררים קרוב ל- 30 אלף איש. הלהבות כילו למעלה מ- 6,700 מבנים. נתון זה מעמיד את השריפה בראש רשימת השריפות ההרסניות ביותר שהתרחשו בקליפורניה.

בשריפה בדרום קליפורניה (המכונה Woolsey Fire) נהרגו לפחות שני בני אדם. כ- 350 אלף דונם של יערות נשרפו. יותר מ- 300 אלף בני אדם ברחבי המדינה נאלצו לנטוש את בתיהם. העיר מאליבו התרוקנה לחלוטין מתושביה.

מזג האוויר היבש, על רוחותיו החמות והיבשות, מקשה על הכבאים להשיג שליטה על מוקדי השריפות, והוא צפוי להימשך גם מחר. על פי הדיווחים האחרונים, בצפון המדינה הושגה שליטה של 25% על הלהבות, בעוד בדרום הושגה שליטה של 15% בלבד.

תגיות:קליפורניהשריפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה