סלבס בהתחזקות

"כיף לעבוד את השם במוסר ומידות": השחקן איתי תורג’מן ממשיך להתחזק

השחקן איתי תורג'מן ממשיך את מגמת ההתחזקות הרוחנית שלו: "כיף לעבוד את השם במוסר, במידות, בצניעות, בפשטות, באהבה ובחיבור ותמיד לזכור אותו, ולהמשיך להיות מחוברים לעולם. לקדש את החול - זה התיקון שלי", הוא אומר כעת

אא

השחקן איתי תורג'מן ממשיך להתחזק: אחרי שהצהיר על תהליך התקרבות לדת בתוכו, החל לפקוד שיעורי תורה בקביעות ואף להגיע לתפילות בכותל המערבי ולקבל ברכה מרבנים שונים - תורג'מן מוסיף גחלת למדורת ההתחזקות.

את השבת האחרונה החליט תורג'מן לבלות באומן, בציון רבי נחמן מברסלב, בתפילות מעומק הלב. 

בסרטון שצולם יחד עם הכתב החרדי איציק אוחנה, נראה תורג'מן כשהוא מחוייך וטוב לב, אחרי שבת רוחנית במיוחד. "שבוע טוב ובשורות טובות", בירך את עם ישראל, מיד עם צאת השבת, והוסיף: "כיף לעבוד את השם במוסר, במידות, בצניעות, בפשטות, באהבה ובחיבור ותמיד לזכור אותו, ולהמשיך להיות מחוברים לעולם. לקדש את החול - זה התיקון שלי. התורה קירבה אותי בחזרה לעולם שלי, אבל אחרת", סיכם. 

כידוע, תורג'מן הוא חברו הטוב של השחקן אביב אלוש - שאף הוא מתחזק ברוחניותו, ומתקרב לדת ביתר שאת.

בחודש אלול האחרון, נצפה תורג'מן כשהוא נושא תפילות מעומקא דליבא בכותל המערבי, ובחודש שקדם לכך נצפה בביקור בקבר יוסף הצדיק ביחד עם אלוש. "אני בנאדם שיש לו הרבה אמונה", אמר אז, "ואני מאמין שכשאני עושה מהלכים לטובת התיקון שלי - אז אפילו משמיים מתגייסים כדי לשמור עליי".

תגיות:התחזקותשחקןאיתי תורג'מן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה