חדשות בארץ

מקטן ועד גדול: התוצאות ממשיכות להתבהר – הליכוד ומרצ מתחזקות

ספירת המעטפות הכפולות נמשכת, אך התוצאות כמעט סופיות. הליכוד ומרצ מקבלות עוד מנדט, ואילו הרשימה הערבית יורדת במנדט אחד. יהדות התורה נותרה עם 6 מנדטים

אא

המפלגה הקטנה ביותר והגדולה ביותר, מרצ והליכוד, מתחזקות לקראת תוצאות האמת. לפי תוצאות שהגיעו לאחר ספירה של יותר מ-220 אלף קולות במעטפות כפולות, זוכה הליכוד למנדט ה-30 שלה, ואילו מרצ זוכה למנדט חמישי. קולות החיילים שתוצאותיהם הגיעו הבוקר (חמישי) הם אלו שהעלו את מרצ למנדט חמישי, והרשימה המאוחדת הערבית – ירדה ל-13 מנדטים. ספירת קולות החיילים עדיין נמשכת.

משמעות הדברים בינתיים היא כניסתו של אורן חזן, בנו של ח"כ יחיאל חזן, מועמד מספר 30 בליכוד, הישארותה של יו"ר מרצ, זהבה גלאון, לאחר שמסרה התפטרותה בעקבות מספר המנדטים הנמוך שקיבלה מפלגתה, ואילו יהדות התורה איבדה מנדט שביעי לטובת הליכוד, מה שמשאיר את יעקב אשר מחוץ לכנסת. 

מרץ מקבלת עוד מנדט (צילום: פלאש 90)מרץ מקבלת עוד מנדט (צילום: פלאש 90)

ספירת המעטפות הכפולות כוללות את קולות החיילים בבסיסי צה"ל שאינם יכולים לממש את זכות ההצבעה סמוך לבתיהם,כך גם קולות הנציגים הדיפלומטיים ברחבי העולם, מאושפזים בבתי חולים ואנשי צוותים רפואיים, סוהרים, אסירים, שוטרים, ונשים במקלטים לנשים מוכות. 

התוצאות שמתפרסמות בינתיים הן הכי קרובות לאמת, אולם התוצאות הרשמיות יפורסמו רק בשבוע הבא, ב-25 במרץ, היום שבו מוגשות התוצאות לנשיא המדינה ומפורסמות ברשומות. מטרת השהות היא לאפשר ערעורים. 

תגיות:תוצאותבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה