חדשות בעולם

מזעזע: בת 14 נורתה למוות בעקבות מריבה בפייסבוק

המריבות התמימות שהיו מסתיימות בדרכים הרבה יותר ילדותיות - גובות היום מחיר דמים כבד. הנערות רבו בפייסבוק - ובת 14 מצאה את מותה בפארק

אא

קרב יריות שלא מבייש כנופיה מנוסה התרחש הלילה (ראשון) בעיר בירמינגהם, באלבמה שבארצות הברית. בתקרית נורתה למוות נערה בת 14, קייראונה רייס, ושתי נערות נוספות נפצעו. הסיבה? סכסוך שהתרחש ברשת החברתית פייסבוק.

במשך מספר שבועות ניהלו ביניהן מספר נערות, ויכוחים ומריבות ברשת החברתית בעקבות קנאה ושנאה בחייהן האישיים. הן קבעו להיפגש בפארק מקומי במטרה לדון בנושא שהסעיר את רוחן והתנהל באופן וירטואלי, אלא שאז הגיעו למקום שני נערים, כיוונו לעברן אקדחים, וכתוצאה מהירי, כאמור, נהרגה רייס, ושתיים אחרות, בנות 17 ו-18, נפצעו.

מהערכה ראשונית של המשטרה המקומית עולה כי אחד הנערים היורים היה בקשר עם אחת הנערות שנפצעו וכי כל התקרית הזו נעוצה בסיפור של השניים. יצויין כי אלבמה כבר ידעה מקרה באותו נוסח, רק לפני כשבוע, בחלק אחר של העיר נהרגה נערה אף היא כבת 14, על ידי צעיר שירה בה, כתוצאה מסכסוך ברשת החברתית.

בחודשים האחרונים עלה ברחבי ארה"ב דיון ציבורי בעניין הקלות שבה מחזיקים אנשים נשק בבית, שגרם לא מעט מקרי מוות לאחרונה על ידי ילדים ופעוטות. כעת, המריבות בין הילדים שהסתיימו בעבר בדרכים הרבה יותר ילדותיות, גובות מחיר דמים לא פשוט. 

תגיות:פייסבוקמוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה