חדשות בארץ

הרופאים לא נתנו סיכוי ונדהמו: הילד נולד

למרות התחזיות הרפואיות שקבעו כי 'אין סיכוי' – בני הזוג נפקדו בפרי בטן אחרי שמונה שנות המתנה. הרב משה שלזינגר, יו"ר עמותת 'פרי חיים' המלווה את הזוג מזה שנים רבות בתהליך הקשה: "התעקשתי שיעשו את הטיפול, למרות דעת הרופאים. ברוך ה', השבוע הוזמנתי לברית"

אא

ישנה אמרה נפוצה שאומרת, שכל אדם צריך בסך הכל אדם אחד נוסף שיאמין בו - כדי להצליח. הסיפור שלפנינו הוא הראיה הניצחת לכך שזה נכון:

התרגשות גדולה אחזה השבוע את רופאי בית החולים הדסה עין כרם, לאחר שהוזמנו לברית יוצאת דופן ומיוחדת במינה – של בני זוג שחיכו במשך שמונה שנים רצופות לפרי בטן, אך לפי כל התחזיות הרפואיות, נדונו מראש לכישלון.

הרב משה שלזינגר, יו"ר עמותת 'פרי חיים'הרב משה שלזינגר, יו"ר עמותת 'פרי חיים'

יו"ר עמותת 'פרי חיים', הרב משה שלזינגר, ליווה את הזוג בתהליך הקשה, ועל אף דעתם הנחרצת של הרופאים, התעקש על כך שהקב"ה הוא זה האחראי על מתן פרי בטן. בזכות אמונה זו, לאחר מסע המתנה מפרך ומורט עצבים, זכו השבוע בני הזוג לחבוק ילד משלהם – לאחר שמונה שנות ייסורים. "אנו מלווים את הזוג הזה כבר שנים", אמר השבוע הרב שלזינגר, המסייע לזוגות מעוכבי פרי בטן כבר למעלה מ-20 שנה. "ידעתי את דעת הרופאים, ולמרות כך התעקשתי שיעשו טיפול מסוים, שכולם חזו שלא יצליח. אני מאוד שמח שהקב"ה נתן לי את הדעה הנכונה", אמר הרב והוסיף בנימה שמחה, כי זכה להשתתף בברית המרגשת שבה לא הייתה עין אחת שלא הוזילה דמעה.  

תגיות:הרב משה שלזינגרפוריות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה