חדשות בעולם

מחיר המלחמה באוקראינה: נהרגה סייעת מגן חב"ד

היא סייעה רבות לקהילת חב"ד בדונייצק, ושימשה כסייעת בגן ילדים. טיל שנורה משורות המורדים לעבר אזרחים חפים מפשע, גרם למותה. נעשים ניסיונות להביאה לקבורה בישראל

אא

נדמה שבישראל הקטנה ולמודת המלחמות, לא ממש מתייחסים למה שמתרחש ברוסיה-אוקראינה, אלא שכשהמחיר של המלחמה שם נוגע גם אלינו, זה נראה קצת אחרת. הלחימה באזור מזרח אוקראינה, שנמשכת ללא הפוגה, גובה מחיר דמים יקר של אזרחים תמימים.

אתמול (רביעי) מצאה את מותה כתוצאה מפגיעת טיל סמוך לביתה, אירנה שלקייבה, 54, סייעת ב'גן מנחם' של מוסדות חב"ד בדונייצק. האישה סייעה רבות לאנשי הקהילה להתמודד עם המצב הקשה מכל הבחינות במהלך השנים האחרונות.

רבה של דונייצק ושליח חב"ד, הרב פנחס וישצקי, ספד לה: "זהו עוד יום קשה לקהילה היהודית בדונייצק, שלאחרונה יודעת הרבה ימים קשים והרבה צער. מה שאוכל לומר על הנרצחת גב' שלקייבה ע"ה, כי היתה אשה טובה ומסורה מאוד לעבודתה. קיבלה כל ילד וכל אדם במאור פנים מיוחד ודאגה לשלומם של הילדים בגן ולהצלחתם. הותירה אחריה בת ואחות. שתהיה מליצת יושר על הקהילה היהודית בדונייצק ועל העם היהודי כולו בימים קשים אלו".

כבר מאתמול (רביעי) האלו נעשים מאמצים רבים להביא את ארונה של המנוחה לקבורה בישראל, ומקווים שעוד היום תיטמן למנוחות עולמים. 

תגיות:רוסיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה