26 שנים להסתלקות הרבי מליובאוויטש: "אני זוכר את החום המתוק בעומדי לפניו"
במלאת 26 שנים להסתלקותו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל, בג' תמוז תשנ"ד, סיפר הנשיא ראובן ריבלין על פגישתו עמו: "הרבי קרא לי, וכשהרבי קורא – באים. חשתי כחסיד לפנו רבו"
הידברות
25.06.20 | 14:51



