חדשות יהדות

מרגש: הרבי מליובאוויטש בא בחלום לרב הליטאי, ובירך את השידוך של הבת שלו

נס מופלא שסופר על ידי הרב פסח צבי שמערלינג המתגורר בניו יורק, בשם חברו ושכנו. סיפור השגחה מופלא שמראה כוחה של תפילה מהו

אא

הרב פסח צבי שמערלינג, המתגורר בפאראקוויי שבניו יורק, סיפר סיפור מדהים שאירע לחברו - תושב ניו יורק אף הוא, שממחיש את גודל ההשגחה הפרטית שיש על כל יהודי ויהודי.  

"הגיס של אחותו הוא ראש ישיבה ליטאי, שמתגורר באחת הערים בארץ הקודש", הקדים פסח צבי וסיפר. לאותו רב ליטאי ישנה בת שהגיעה לפרקה וחיפשה את זיווגה במשך שנתיים תמימות - אך לשווא. 

רק אחרי שהבת התארסה בשעה טובה ומוצלת בשבוע שעבר - ניאות אביה לספר את הנס המופלא שעומד מאחורי השידוך שלה: "כשהשידוך הוצע לבתי לראשונה לפני מספר שבועות", סיפר, "הגיע אליי הרבי מליובאוויטש בחלום, נתן לי שני שטרות של מאה דולר ובירך אותי במילים: 'הישועה קרובה - בקרוב ממש'. 

אותו רב ליטאי, שכלל לא היה קשור לחסידות, הופתע מן החלום אך החליט לנצור את הדבר בלבו כי "מה פתאום שדווקא הוא יחלום חלום כזה, אם אין לו שום קשר לחסידות ולרבי?". אך כעת משהשידוך נסגר בשעה טובה ומוצלחת, הרגיש חופשי יותר לספר על החלום, אלא שבכך לא הסתיימה ההפתעה לאותו הערב. 

מיד אחרי ששמעה את הסיפור של אביה, הכלה החווירה ושאלה אותו מתי בדיוק חלם את החלום. כשענה לה באיזה יום זה התרחש, סיפרה הכלה את הסיפור הבא: חברה טובה שלה נסעה לביקור בניו יורק ביחד עם משפחתה, ובדרך - רב חב"די שהכיר את אביה הציע לקחת אותם לביקור בציון של הרבי מליובאוויטש. 

למרות שהם אינם חסידי חב"ד, המשפחה נאותה להצעה. 

אותה חברה, שהייתה באמת חברה טובה, התפללה לזיווג הגון עבור חברתה בציון של הרבי, והאריכה בתפילתה מאוד. כשיצאה מהציון, שלחה לחברתה הודעת סמס ובה הודיעה לה כי יצאה מציון הרבי מליובאוויטש, שם התפללה עליה שתמצא את זיווגה בקרוב. 

מסתבר שבלילה של אותו יום, שהחברה התפללה בציון של הרבי, אביה של המשודכת חלם את החלום המדובר. 

תגיות:חלוםליטאיםהרבי מליובאוויטש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה