החטופה שחזרה ואיבדה את משפחתה: "עדיין לא נפרדתי משני האנשים הכי יקרים לי"
אגם גולדשטיין-אלמוג (18), שחזרה מהשבי אך איבדה את אביה ואחותה: "אחרי התאונה של אבא אמרתי לו שכבר דמיינתי שאני מסיימת י"ב והוא לא יישב בקהל במופע סיום, הוא אמר לי - 'אל תגזימי'"
יצחק איתן
23.06.24 | 09:31



