מקומם: מועצת הביטחון תדון במצב החטופים, בתנאי ש"בצלם" יתדרכו על הפלסטינים ביו"ש
לאחר שאושרה פניית ישראל למועצת הביטחון באו"ם לדון במצב החטופים בעזה, הודיעה מזכירות המועצה כי הדיון ייערך בתנאי שארגון השמאל ימסור דו"ח על מצבם של הפלסטינים
שלומי דיאז
04.09.24 | 18:48



