"כמה אפשר לדבר על אוכל?", או: מה השפה הלא מודעת שלך?
היא דיברה ודיברה. תחושת הבוז העמוקה שלה הייתה גלויה על השולחן. אני מכירה אותה תקופה ארוכה. כל שבוע מחדש היא מדברת קודם כל, וגם אחרי הכל, על... אוכל
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
17.06.26 | 13:56
היא דיברה ודיברה. תחושת הבוז העמוקה שלה הייתה גלויה על השולחן. אני מכירה אותה תקופה ארוכה. כל שבוע מחדש היא מדברת קודם כל, וגם אחרי הכל, על... אוכל
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
17.06.26 | 13:56
היא חשבה שאני לא מחונכת. שאני חצופה. שאני בת שאף אמא לא רוצה שתהיה לה. הרי איזו אישה אומרת לאמא שלה שהיא לא מתכוונת לטרוח בשבילה, בקושי להכין לה מיטה?
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
10.06.26 | 11:01
זוגיות לא גדלה מעצמה. לא צומחת לבד. לא מצליחה לייצר פירות בלי השקעה. היא קמלה, דועכת, נשחקת, נשרפת בשמש ונגמרת. לשקם אותה הרבה יותר קשה מאשר לתחזק אותה כשהכל עוד רענן
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
01.06.26 | 16:00
אני עושה כל מה שאני יכולה כדי להבטיח לעצמי שלעולם לא אהיה במקום הזה יותר. שילדי יחיו עם אוויר כלכלי. שיתחתנו עם בסיס טוב. שידעו להתנהל כלכלית, כדי לייצר לעצמם ולילדיהם ביטחון כלכלי
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
19.05.26 | 09:00
היום אני יכולה לשבת על הספה בסלון. לפתוח את הריקליינר. להניח יד אחת על החזה ויד שניה על הבטן, לעצום עיניים ו... לנשום
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
11.05.26 | 16:00
הם נפלו שוב ושוב, ואני נשארתי יציבה. ופתאום צפו לי הקולות: אל תעלי על המתנפח! הוא יקרוס! בגללך כולם יפלו! עניתי להם: לא. הוא לא יקרוס
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
31.08.25 | 15:48
שבת של חורף ותכנונים שמשתבשים – ובכל זאת, כשיש דד-ליין ברור, האנרגיות שלנו מנותבות אחרת
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
03.11.24 | 10:24
אמרתי גם תודה על חלקים פחות קלים, שהיום, בדיעבד, אני מבינה כמה הם בנו אותי. הייתי צריכה רגע כדי לנשום ולעכל שלראשונה בחיי אמרתי תודה על משהו כל כך לא פשוט
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
10.10.24 | 13:17
בכל שנה, או נכון יותר, כל חצי שנה, בסיום עונה, אני אורזת את הבגדים של דסי שלי, בת ה-6.5, ומעבירה לילדים של אחייניות שלי. מפנה את הארונות. נפרדת
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
08.10.24 | 13:20
נכון, זו עבודה שהם מתפרנסים ממנה, אבל יש מהם שהלב שלהם גדול מהכיס, וההתגייסות לטובת ילד או ילדה שלי זו סיבה טובה מספיק להכיר טובה, להודות
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
07.10.24 | 11:00
פתאום הבנתי. "את בעצם אומרת", החזרתי לה בשפת השיקוף של אנשי מקצוע, "שבעינייך להיות גיבור זה איך האדם מתמודד אחרי המכה..."
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
18.07.24 | 09:54
לעיתים (רבות מידי), הצורך בלדבר מגיע כדי למלא איזשהו חסר שהאדם אפילו לא מודע אליו, כך שהמילוי של אותו צורך נעשה באופן לא נכון, שלא באמת ממלא אותו, אלא זה רק נדמה שכך
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
18.06.24 | 14:40
אני בסדר כמו שאני, וגם כשאני לא, אני עושה את המיטב שאני יכולה באותה העת. אני לא צריכה אישור מאף אחד בשביל להיות מי שאני בוחרת להיות, גם אם זה לא תמיד מובן מפאת הפערים הקיימים
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
21.05.24 | 10:53
מצוות כיבוד הורים לא מתחלקת במספר הילדים! אלא לכל אחד יש 100% מחויבות ואחריות לכבד את הוריו כפי יכולתו, בלי קשר למה שהאחרים יכולים או מוכנים לעשות בשבילם
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
20.05.24 | 13:35
אם לקוחה הייתה מדברת איתי על מצב של "אני לא יודעת איפה אהיה בחג" לפני שנתיים – לא הייתי מבינה באמת על מה היא מדברת. לא הייתי יודעת איך זה מרגיש
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
10.04.24 | 13:18
שאני שומעת לאורך השנים לא מעט נשים ש"מתוודות" על כך שהן לא מחבבות את חג הפורים, וחושבות שהן לא נורמליות כי "מי לא אוהב את פורים?". אתן לא לבד
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
18.03.24 | 10:51
כך שיחת זום הפכה לשיעור עומק: איך מפסיקים להיות בעמדה של קורבן, ובחרים להמשיך, לקום, להתמודד ולפעול. טור מתוך התופת
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
03.03.24 | 14:23
וכשירדתי את גרם המדרגות אל עבר הבניין, כשהלב שלי בוכה, ובכל מדרגה אני אומרת לעצמי: "את תהיי בסדר. שלושה שותפים... את עושה רק את מה שאת יכולה" כדי לשכנע את עצמי לנשום, להירגע, לסמוך על עצמי שאהיה בסדר, חזרה לי בפלאשבק הפעם הקודמת שהלכתי לשם
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
29.01.24 | 13:55
כבר באותו היום הכנתי לי רשימה, מה אני צריכה ורוצה להכין. הלכתי לסופר ולקחתי בחשבון משפחה נוספת. וכל הזמן הזה שמחתי. ממש שמחתי. איזה מזל שפגשתי אותה! מה היה קורה אם לא?
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
23.01.24 | 13:27
אחרי שנה של שנאה זה לזה, ברגע אחד, כשקם לנו אויב מבחוץ, אנחנו יודעים להתאחד כאילו לא קרה דבר מעולם. הלוואי שגם זה יעמוד לנו לזכות
דבורי רובינשטיין (וקשטוק)
30.10.23 | 10:06