טראמפ: "נתתי לישראל עותק של מזכר ההבנות. נתניהו מתלהב קצת לפעמים"
נשיא ארה״ב דונלד טראמפ הודיע: "העברתי לישראל עותק של מזכר ההבנות עם איראן". לצד זאת, המשיך למתוח ביקורת על אופן הפעולה של ישראל בלבנון: "לא צריך להוריד בניין כל פעם שיש בו איש חיזבאללה"




