חדשות בעולם

באמצע הנאום: טראמפ עצר בגלל אישה שהתעלפה, וביקש מהקהל שיתפלל עבורה

נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ במחווה יוצאת דופן לאישה שהתעלפה במהלך עצרת שלו לקראת הבחירות

אא

הרשת מתרגשת: השבועות האחרונים היו עמוסים במיוחד עבור נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, בשל מסע עצרות במהלכן נשא נאומים שונים על המצב האקטאולי בארה"ב ובעולם. בשבוע האחרון, הנשיא הופיע ונאם בלא פחות משלוש עצרות ביום -אך למרות העומס והלחץ שחש בעקבותיו, הנשיא לא שכח את הדברים החשובים באמת. 

במהלך אחת העצרות שלו במיזורי, שמע טראמפ לפתע צעקות מהקהל וגילה כי אחת הנשים התעלפה. בתיעוד שעלה לרשתות החברתיות לאחר מכן, נראה הנשיא כשהוא עוצר את הנאום שלו למשך לא פחות מ-8 דקות (!) תמימות, תוך שהוא מביע עניין ואכפתיות יוצאת דופן משלומה של האישה. 

למרות שבינתיים הוזעק צוות רפואי למקום והחל להעניק לאישה טיפול במקום - טראפ נצפה כשהוא עומד במקומו, מתבונן בעניין אחר השתלשלות האירועים ואף מעודד את החובשים בעבודתם. "קחו את הזמן שלכם", הוא אומר להם מספר פעמים, מוחל לחלוטין על הזמן שלו שבינתיים עובר. "הירגעו, וקחו את הזמן".

"יש לנו הרבה זמן, נכון", הוא פונה אל הקהל ואומר, והקהל מצדו לא נשאר חייב, ומתחיל להריע לו ולמחוא כפיים סוערות. טראמפ מנצל את המומנטום ומבקש מהקהל להתפלל עבור האישה, והקהל פוצח בתפילה. 

כשצוות החובשים מפנה את האישה מהמקום, מנופף להם טראמפ לשלום באהדה, מודה להם, מוחא להם כפיים ואף מרים את אגודלו לעברם לאות הערכה. "אני רוצה להודות לכולכם על הדרך שבה התנהגתם", הודה טראמפ לקהל כשחזר אל נאומו. "זה היה מאוד יפה".

תגיות:דונאלד טראמפתפילהאמפתיהמתעלפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה