שו"ת התניא: למה אי אפשר לראות את הקב"ה?
אם ה' נמצא גם בעולם הזה, מדוע אי־אפשר לראות/לתפוס אותו?
אם ה' נמצא גם בעולם הזה, מדוע אי־אפשר לראות/לתפוס אותו?
זה אדיר, אבל לא מציאותי. אני לא מרגיש את נוכחותו של ה' בחיים שלי. כנראה אני פשוט לא ברמה המתאימה.
הסברת לי כבר למה רשימת הדרישות שעבודת ה' מציבה לפני היא לא סיבה לדיכאון. נניח. אבל לא להיות בדיכאון זה לא מספיק, אני רוצה שמחה!
לרגל חג הפורים החליטו בבית ספר 'מגן הלב' כי ברצונם לחפש את הילדים המיוחדים ולהגשים להם שאיפות. התוצאות המרהיבות לפניכם
עוד סיבה לרשום את הילדים לחינוך תורני: בבתי ספר רבים בארץ ובעולם החינוך כבר פשט את הרגל עד כדי כך, שאפילו את הערכים הכי פשוטים וטריוויאליים - המורים מבקשים 'להזכיר' להורים. הפעם זה מגיע לפורטוגל, ודף שחולק להורים הצליח לעשות שמות ברשת
פרק הרמב"ם היומי: גולן אזולאי מגיש את ספר זמנים, הלכות שבת, פרק ט"ו, ב-90 שניות ממוקדות ומחכימות, שיכולות לתת חשק להעמיק עוד יותר בלימוד הרמב"ם
"אהבת ישראל" - זה גדול מדי בשבילי. אני אוהב רק בני משפחה וחברים קרובים. "כבוד ישראל" נשמע לי מספיק בהחלט - להתייחס בכבוד ובדרך ארץ לכל אדם. מה רע?
תכל'ס, אני מי שאני. האמונה די רחוקה ממני, ואין לי מוטיבציה לשנות את המצב. בכל מקרה, לא נראה לי שאדם יכול לשנות את הטבע שלו.
לשמוח בעבודת ה'? עבודת ה' היא הסיבה העיקרית לכך שאני עצוב! למרות כל מה שאני רוצה בעומק הלב, אני מוצא את עצמי שוב ושוב נמשך למטה...
אני באמת בדיכאון, ודווקא לא בגלל כסף או עבודה. מזעזע אותי לחשוב כמה חטאתי ולאן הגעתי... אני לא בטוח שהקב"ה בכלל רוצה לשמוע ממני.