כתבות מגזין

מרגש ומרהיב: "גם הילדים המיוחדים יכולים להתחפש"

לרגל חג הפורים החליטו בבית ספר 'מגן הלב' כי ברצונם לחפש את הילדים המיוחדים ולהגשים להם שאיפות. התוצאות המרהיבות לפניכם

תחפושת בוב הבנאיתחפושת בוב הבנאי
אא

פורים הוא חג התחפושות, וכל אמא לילדים יודעת שכבר מראש חודש אדר חוזרים הילדים בכל יום הביתה כשהם מחופשים בתחפושת אחרת המגשימה להם חלומות ושאיפות. ומה קורה עם הילדים המיוחדים? אלו שמרותקים לכיסאות הגלגלים או להליכונים?

רותי אברמוביץ, מנהלת בית ספר מגן הלב באשדוד, מציינת כי רצונותיהם של הילדים המיוחדים אינם שונים משל ילדים אחרים, גם הם מוצאים את עצמם לעתים קרובות כשהם חולמים להתחפש, אך העובדה שהם מרותקים לכיסאות גלגלים מקשה עליהם בהגשמת החלום.

נחמןנחמן

בשנה שעברה פנתה לבית הספר שאותו היא מנהלת עמותת מילב"ת - עמותה ישראלית שמייצרת ציוד לילדים, מבוגרים וקשישים בעלי מוגבלויות. מילב"ת הציעה לחפש את הילדים יחד עם כיסאות הגלגלים שלהם – פרויקט שנחל הצלחה מרובה, מעבר לכל דמיון. גם בשנה זו החברה ביצעה את אותו פרויקט, והתוצאות, כפי שניתן לראות בתמונות – מרהיבות כל עין.

 

מגשימים חלומות

רותי אברמוביץ מספרת כי הפרויקט התחיל עוד הרבה לפני חג הפורים, כשנציגים של מילב"ת הגיעו לבית הספר והזמינו את הורי הילדים לפגישה משותקפת. הנציגים ישבו יחד עם ההורים והילדים ושמעו על חלומותיהם של הילדים הנכים, ועל התחפושות המושלמות ביותר שהם היו רוצים לקבל. הם רשמו את הדברים, וכעת, לקראת חג הפורים, יצאו בתחפושות המדהימות.

תחפושת ספר תורהתחפושת ספר תורה

"אין לי מילים כדי לתאר את ההתרגשות של הילדים", מספרת אברמוביץ, "הילדים כל כך שמחו. אצל רוב הבנים ראינו שהם רוצים להתחפש לדברים שמסמלים כוח וגבורה, לעשות דברים שעד היום היו רחוקים מהם, כמו להיות טייסים, נהגים, לרוץ במהירות. היה לנו גם רקדן חסיד ברסלב ואפילו ספר תורה מתוק תחת החופה. הבנות רצו להיות בעיקר נסיכות, וקישטנו להם את כיסאות הגלגלים בצורה מדהימה. הן יצאו יפהפיות ממש".

אברמוביץ מסכמת ומציינת שללא ארגון מילב"ת אין סיכוי שהתחפושות היו קורמות עור וגידים, שכן יש צורך בצוות מקצועי כדי להצליח לייצר את הציוד הנדרש ולהפוך את הכל למושלם כל כך. "הילדים מאושרים וגם ההורים, אין ספק שיהיה להם השנה פורים שמח במיוחד", היא מסכמת בסיפוק.

תחפושת טייסתחפושת טייס

תגיות:פוריםתחפושותילדים מיוחדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה