אמונה

תיקון לחזרה בתשובה

  • כ"ו אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

כבוד הרב שלום , תודה רבה על כל התשובות שלך ,אתה מאוד עוזר (: ברצוני לשאול אותך , אני חוזרת בתשובה ... מאוד רוצה להתקרב לה´ יתברך !! המטרה שלי עכשיו וגם לכל החיים בעזרתו יתברך , רק לשמח את הקב"ה ולעשות לו נחת רוח ממני אחרי כל הפעמים שנכשלתי והכשלתי . אני רוצה לשאול אותך , אמממ... בעבר לצערי הרב, היתי מתלבשת לא צנוע, היתי מחטיאה וחוטאת ה´ ישמור . ועוד היה לי חבר לצערי הרב במשך שנתיים אולי או יותר .. והייתי מכשילה אותו ונכשלת בין אם בנגיעות , בין אם במחשבות אסורות , וכיוצא בזה .. ולצערי לא רק אותו היו עוד בנים שהיתי מכשילה ..ואין יום שאני לא נזכרת בדברים האלה ואני בכל התבודדות שלי עם הקב"ה מצטערת עלזה ומתחרטת חרטה גמורה ומבקשת סליחה .ואני הולכת בציניעות ב"ה ואני משתלדת בכל כוחי לא להכשיל בנים אחרים ואני מבקשת תמיד מהקב"ה שיעזור לי לא להכשיל את בניו הקדושים בין אם בשמירת עיניים בין אם במחשבות או בדיבור חלילה , אני כל הזמן ברחוב משפילה מבט ומבקשת מהקב"ה שיעזור לי לא להעיז להרים את הראש כדי שלא להכשיל חלילה בן שיסתכל עליי, או מכוניות גם ... ואני משתלדת לקיים את כל המצוות על הצד הטוב ביותר, לאחרונה לקחתי עלעצמי גם תפילת מנחה חח .. וכל מיני דברים ( לא ללכת עם שיער פזור למשל כי זה לא צנוע , ולשים עגילים קטנות ולא להתאפר כמו שהיתי מתאפרת פעם, ולא ללבוש בגדים עם צבעים חזקים כדי לא למשוך צומת לב ועוד ועוד ברוך ה´ ) ואני באמת לא יודעת מה לעשות עוד כדי לכפר על כל הפעמים שנכשלתי והכשלתי , אם ישלך עצה או תיקון כל שהו או לא יודעת מה , אני מבקשת מממך לעזור לי . תגיד לי איך לתקן ולגרום להקב"ה למחוק לי את כל הפשעים האלה , אני לא יעמוד באותה בושה שיעלו אותי למעלה ויראו לי את הדברים האלה .. תודדה מראאש כבוד הרב , אני מאוד מרוצה מהתשובות שלך אתה מאוד עוזר לי . תודה רבה , אשרייך !

תשובה

שלום וברכה

תשובתך כבר כיפרה על כל העוונות מבואר בספרים שכאשר תשובתך מושלמת הקב"ה שולח הרהורי תשובה לכל מי שחטא כתוצאה מהההכשלה ולכן כל חטאייך נמחלו.

אם בכל זאת את רוצה לעשות עוד ועוד תשתדלי לזכות את הרבים את החבירות והקרובות ותשתדלי מאוד לקרבם ליראת שמיים וצניעות או שתתרמי לארגונים העוסקים בכך ובכך בוודאי תזכי לניקוי מוחלט של העוון.

עלי והצליחי - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה