חברה והשקפה

למה יהודים רוצים להרוס את היהדות ומה אפשר לעשות

  • י"ז ניסן התשפ"א
אא

שאלה

אני שם לב וזה ניהיה מאוד נפוץ שיש הרבה יהודים שאומרים שנמאס להם שלא נוסעים ביום כיפור ברכב, ויותר מי זה אומרים ב שזה בכלל לא רשום בחוק והם מעוניינים לבצע מצעדיי תחבורה ברחובות בידיוק כמו שהם עושים מצעדי הגאווה, יותר מי זה נימאס להם שבסופרים מפרידים בין החמץ בפסח ונימאס להם גם שאנשים לא מכניסים חמץ בבתי החולים, נימאס להם שהחנויות נסגרות בשבת ואין תחבורה ציבורית ונגרם להם חלחלה שהם רואים שוכן להנחת תפילין.
.. בקיצור נמאס להם מהיהדות והם רוצים להעלים אותה בכל הכוח!! בתי המשפט, בג''ץ והתקשורת עוזרים להם לעשות את ומה שיוץר מדאיג שהם גם עושים הכל על מנת להשפיע ולתדלק את השנאה ליהדות בהמון מניפולציות ותחכום ואכן מצליחות !! הם רוצים להפוך את המדינה שלנו לכלל אזרחייה ויש מיליונים שבדעה הזאת ... הם שואפים להיות כמו הגויים באירופה .

אני אישית מאוד מגן על היהדות אני חושב שזה הדבר הכי חשוב בעולם (אני לא שומר שבת וגם יחסית חילוני לצערי..) אבל אני בטוח במיליון אחוז שאם היהודים ישארו אבל אהבה להשם והיתבוללות האיטית והחדה תנצח העולם ימות! מה שמשגע אותי זה שהאזרח הממוצע והלא מספיק חכם ניגרר ואכן חושב שהתקשורת בתי המשפט וכל המפלגות שנגד ביבי מצליחות לאט לאט להחריב ולגרום לשנאת אחים מתוכחמת אחרי שהבהרתי את מחשבותיי אני יסכם אותם בפעם האחרונה ואז אשאל את השאלה .... מה שאני חושב שמתכולל כאן זה מזימה הרבה הרבה יותר גדולה ממה שהיטלר תיכנן וביצע!! מה שהולך כאן זה תוכנית של האילומינטי ושל הבונים החופשיים החלום שלי זה לסיים את התכנון הזה !! ולגאול את ישראל השאלה היא מה אפשר לעשות איך אפשר לאחד את כולם ולעצור את הטרוף הזה !!! אני פשוט מסתכל מהצד ובוכה בוכה כל יום על עם ישראל ועל עצמי בגלל שאני יודע שרק יהודים יכולים להרוג את היהדות חוץ מי זה אף אחד לא יכול אני מרגיש שעגל הזהב מתרחש שוב !! אני מרגיש שהשם זורק עלינו אלפייי ניסים בשנה הזאת ומאותת לנו ואנחנו מעילימים עין,אני מרגיש שהולך להיות מבול, ומרגיש שצגיע לנו שיתפוצץ עלינו פצצת אטום אני מרגיש שאנחנו תריכים גם לקבל סטירה חזקה כדי לעורר את עצמנו וזה באמת קורה אנחנו מקבלים סטירה !!! אבל לא מתעוררים עוד סטירה ... ולא מתעוררים אני לא חושב שהשם יכול להחזיק עוד ... כי המכות הקטנות האלה לא מוזזיות לנו העם לא מצליח להבין !! גם חרדים גם חילונים כולם כאחד כל היהודים בעולם!!

תשובה

 

בס"ד
 
שלום וברכה,
 

אנחנו שותפים לרגשותיך הכנים, שנאמרים מלב יהודי זך ואמיתי שרוצה בטובת עם ישראל.

בעזרת השם עוד תזכה לחזור בתשובה שלמה.
 

הדברים שאתה כותב אכן נכונים וכואבים, אם כי אין פה "קונספירציה של הבונים החופשיים" וכדו', אלא פשוט מאוד יהודים רבים שרחוקים מיהדותם מאז תקופת ההשכלה, וחושבים בטעות שבעזיבת יהדותם ישיגו קירבה לגויים ולחברה המערבית.

  

התקשורת לצערנו מרחיקה מאוד מן היהדות, ומציגה לציבור גרסה מעוותת של התורה, שמרחיקה אותם מיהדותם.

 

יהודים רבים אינם יודעים שהיהדות היא המקור לזהותם היהודית, ולעם ישראל, ולכל דבר טוב שיש בחיינו. 

לדוגמה, חוקי הצניעות נועדו להפריד בין המינים, ולמנוע תאווה מעוורת - אשר גורמת להיקשרויות רגשיות שגויות, ואחר כך למפח נפש וצלקות (לא במקרה שיעורי הגירושין בחברה הכללית הגיעו לממדים מפחידים: כל זוג שלישי בישראל מתגרש! הסיבה לכך היא חוסר צניעות והפרדה בין המינים). הוראות היצרן של הבורא נועדו לתת לנו חיים טובים יותר גם בעולם הזה - חיי משפחה, זוגיות נאמנה, חינוך ילדים טוב יותר. עוד בתשובה הבאה:
https://www.hidabroot.org/question/250494
המצוות נועדו לטובתנו, לכן מקיימי המצוות זוכים לחיים טובים יותר גם בעולם הזה, וכמובן לנצח נצחים בעולם הבא.

  

כנגד העליהום שעושים השכם וערב נגד היהדות בתקשורת, הוקמו אתר הידברות וערוץ הידברות המגיעים לעשרות אלפי בתים בישראל, המראים את היהדות ביופייה, מסבירים נושאים שאינם מובנים לציבור (מעמד האישה ביהדות, תורה ומדע, צבא וכו'), וכן מגבירים את אהבת ישראל בישראל ובעולם.

לשם כך מומלץ לעזור ולתרום לארגון הידברות בכל דרך, כדי שהיהדות בהדרה תגיע לכל בית בישראל. 

 

משהו קטן שצרם לי במכתבך -

אינני חושב שזה נכון לכנות את עצמך בשם "חילוני".
 
אני בטוח שאתה צם ביום הכיפורים, ודאי עשית או תעשה ברית מילה לבניך, וכן תכניס אותם למצוות כשיגיעו לגיל בר-מצווה, מן הסתם אינך אוכל חמץ בפסח. בחיי היום-יום אתה כנראה נמנעת מאכילת חזיר ושרצים, ואוכל בשר בשחיטה כשרה. אני מאמין שיש מזוזה בפתח ביתך בה מוזכרת יציאת מצרים. גם חתונה יהודית ודאי עשית או תעשה בחופה וקידושין כדת משה וישראל!

זו אפוא עובדה שאינך באמת "חילוני" כפי שכתבת, אינך דומה לאדם חסר-דת, שהרי הנך כבר מקיים מצוות מן התורה הקדושה! מצוות יקרות מפז ואבנים טובות. הרי שאתה יהודיה מסורתי מזה שנים רבות.

לכן אציע לך עצה: אל תאמר עוד "אני חילוני", אלא אמור: "אני מתחזק"!

עליך רק להמשיך להתחזק במעשים קטנים שאתה מסוגל לפי כוחך, לדוגמה נטילת ידיים בבוקר או הנחת תפילין. גם סעודה משפחתית בערב שבת היא מצווה יקרה מאוד שקל ונעים לקיים. יש אנשים שמחליטים לא להדליק אש גלויה בשבת, או משאירים את האור דלוק באמבטיה כדי להפחית מחילול שבת. כמו כן הצפייה בשיעורי תורה היא מצווה גדולה ביותר ומחזקת מאוד.

החפץ חיים תיאר זאת בדרך משל יפה:
תאר לך אדם עייף החוזר לביתו מיום עבודה, הולך לתומו לאורך חוף הים, כשהוא רואה לפתע שהים סחף אל החוף מאות אלפי מרגליות, זהב ואבנים יקרות. אם יעמול כל הלילה, יהיה לעשיר גדול! אך הקושי נראה גדול מידי עבורו.

"אין סיכוי שאצליח לאסוף את כל הזהב והמרגליות שעל החוף", אומר לעצמו האיש, "הם רבים מידי וגם העבודה קשה מידי". השעה כבר מאוחרת, והאיש עייף ומותש, אין לו עגלה מספיק גדולה, וגם אין די זמן לאסוף את הכל - כי הים סוחף הכל בחזרה אל האוקיינוס, עד אור הבוקר לא תישאר מרגלית אחת על החוף. רק אדם גיבור ומלא תושייה היה מצליח להקריב את כל מרצו וכוחותיו כדי לאסוף הכול עד אור הבוקר.

"זהו קרב אבוד!" פוסק לבסוף בייאוש, וכך, בעצבות רבה ובמבט קודר עוזב את החוף וחוזר לביתו בידיים ריקות...!

"מה אתה עושה?" אנו זועקים לאיש על החוף, "הרי זה אבסורד! אסוף כמה שתוכל, הרי כל מרגלית תעשיר אותך לאורך ימים ושנים רבות" (מתוך הספר "חפץ חיים לימוד יומי", יום 6, ו' תשרי).

כך מתאר בפנינו החפץ חיים את האדם המתייאש בגלל עבירותיו וקשייו לקיים את כל ההלכות, ואינו יודע כי "כל רגע ורגע שהאדם חוסם פיו זוכה בשבילו לאור הגנוז שאין מלאך ובריה יכולים לשער" (אגרת הגר"א).

עלינו להביט אפוא על המצוות כעל איסוף יהלומים לעולם הבא, כל מצווה שאנו אוספים היא יהלום נוסף לגן-עדן: "שבשעת פטירתו של אדם אין מלוין לו לאדם לא כסף ולא זהב ולא אבנים טובות ומרגליות, אלא תורה ומעשים טובים בלבד" (אבות ו, ט).

הטעות היא לחשוב שחזרה בתשובה היא מעשה שעושים ביום אחד, או לא עושים בכלל.

האמת שאנו בעלי תשובה כל ימי חיינו על פני האדמה.

עשיית תשובה היא למעשה דרך חיים, והעיקר הוא להימצא בה ולהיות תמיד בעלייה. כל מצווה נוספת, אפילו קטנה, מקרבת אותך לקב"ה.

שמירת יהדותך, והבית שתבנה בעזרת השם, הוא חיזוק היהדות האמיתי בישראל ובעולם.

אמליץ לך לקרוא חוברת קצרה שכתבתי בשם "שיחה גורלית", המתארת דו-שיח עם אלוקים על שאלות רבות באמונה (הוכחות למציאות הבורא, משמעות החיים, אמיתות התורה, למה אלוקים ברא אותנו ועוד). לקריאת החוברת חפש בגוגל את המילים "שיחה גורלית". 

 
בברכה,
דניאל בלס


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:תורהיהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה