זוגיות

מה לעשות אם אני מתגייר ומאורס ליהודיה שברחה ומסרבת לשיחת (???) בע’’פ? אני לא מסוגל להתחתן ולהביא ילדים כתוצאה מכך עם מישהי אחרת.

  • ב' שבט התשע"ט
אא

שאלה

שלום, אני מאורס לבחורה יהודיה יפת תואר ויפת מראה שהייתה במערכות יחסים כה רבות. נפגשנו ולמרות הפערים לבבותינו נפגשו. התארסנו היינו מאורסים, רבים ומשלימים עד שיום אחד היא התאדתה. נעלמה כיש לאיין. היא מסרבת לדבר איתי, מסרבת לשוחח, עשתה זאת במערכת יחסים קודמת ובמערכות יחסים קודמות לה עם בחורים אחרים שסרבה ליישב איתם את הסכסוך בתרם נפרדו כל אחד לדרכם ואני כרגע לא מסוגל ולא יכול להמשיך הלאה כתוצאה מכך ולמרות שרשמית אני רווק, אני עדיין נשאר מאורס לה. היא אנטי דתית לכן על כל הקטע של סידורי שיחות ודברי שלום אין על מה לדבר, היא רשומה כיהודיה אני מתגייר בקצב שלי כבר כמה שנים ומתקרב לדת וכל העסק הזה של מה שהיא עושה פשוט לא מקובל. אין לי מושג מה אפשר לעשות, עקב היותי לא יהודי בעת היוולדי וחדש לענייני ההלכה ומה נכון ומה לא נכון אינני יודע כיצד לפעול. הנחתי שיהיה לנכון לשאול או לנסות לשאול כאן, את הרב לפני מספר חודשים. אך כרגע אני עובד עצות.
האם תוכלו בבקשה לעזור לי?
בתודה,
ויטלי חיים פום.

תשובה

שלום וברכה

מאחר ואתה כרגע לא יהודי אסור לך להיות בקשר עם הידוייה כלל וכלל ובוודאי לא להתארס עם בת ישראל. רק לאחר הגירות המושלמת הדבר יהיה אפשרי ליצור קשר עם בת ישראל תוך שמירת הנגיעה ולהתחתן כדת משה וישראל.

לאחר הגירות תהיה רשאי להינשא לכל בת ישראל כשרה בעז"ה.

בברכה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:חתונהגיורת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה