אמונה

ראית העתיד לא בדרכי היהדות

  • י' אלול התשע"ח
אא

שאלה

שלום כבוד הרב הנכבד
עובדת איתי מישהי במשרד אישה מדהימה בעלת נפש ומידות טובות שלא זיהיתי בשום אדם אחר שאני מכירה גם לא אצל הסביבה הקרובה אליי בחיים אישים הנני שומרת תורה ומצוות הבחורה הזו היא אינה שומרת תורה ומצוות והיא הלכה לקוראת בכף היד והיא מסרה לה שהשלוש שנים הקרובות יהיו לה קשות ויכול מאוד להיות שתאבד את חייה אני הבנתי. שאסור לעשות את המעשה. הזה אבל קוראים בכף יד המון. פעמים צודקים מה אני יכולה לעשות כדי לעזור לה היא מאוד מיואשת וגם אני נורא מפחדת עליה אשמח לעצה מכבוד הרב

תשובה

שלום וברכה

את יכולה לספר לה א. שאני אישית מכיר חבר שלי שהלך לקורא יד בעודו בחור לפני עשרות שנים, הקורא ביד אמר לו שבקרוב הוא ייפגע קשות בתאונת דרכים. מיותר לציין שעד היום לא קרה לו כלום.

ב. העיד בפניי תלמיד חכם גדול שלמד חכמה זו ויודע לקרוא את הסימנים ביד, שהוא לא מתנבא לעולם מה יקרה לפלוני כי הוא רואה שיהודי שמתקן את מעשיו משתנים תוי הידיים ובפרט בחודש אלול תשרי רואים הרבה שינויים בעתידות של האדם לפי התשובה ותיקון המעשים של האדם. על כן אין ספק שקבלה טובה של האדם משנה את גזר הדין לחיים ארוכים ומאושרים. מה טוב שתקבל על עצמה קבלה חזקה אחת כמו שמירת שבת וכדו' ובזכות זה בוודאי חייה יהיו מאושרים וטובים ותזכה לשנה טובה ומבורכת בכל העניינים.

בהצלחה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:כף הידקבלות טובות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה