זוגיות

זוגיות בעיה עם האמא

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני בת 25 יש לי חבר 10 חודשים ואני אוהבת אותו ומודה כל בוקר לה` שהפגיש ביננו הוא גורם לי להיות מאושרת לצידו אבל בכל זאת אני הולכת לישון בלילה ממורמרת כי אני יודעת שאמא שלו מקנא ומתעצבנת שהוא קונה לי ובא אלי ומפנק אותי היא כל הזמן מחפשת אותי בדברים קטנים ואז משפילה אותי בעדינות כאילו שזה בא מדאגה שלה ומנסה להשתלט עלי היא לא מכבדת אותי ואני סובלת מהיחס שלה אנחנו רוצים להתחתן והיא לא מפרגנת הפחד הגדול שלי שהיא תרעיל אותו נגדי ושנתחתן היא לא תעזוב אותי ותדבק אלינו, אמרתי לו מה אני מרגישה בעדינות והוא הרגיע אותי. אבל עדיין קשה לי המצב הזה כי בתוך תוכי אני יודעת שהיא תמיד תציק לי מה אפשר לעשות? אני מאוד משתדלת לשמור שבת קצת קשה לי אבל הוא מפרגן ותומך אימו רחוקה מהדת עד שכעסה על בתה שחזרה בתשובה וניסתה להוציא אותה מזה היא לא אישה חכמה במיוחד. אשמח לקבל תשובה לבעייה, תודה רבה על העזרה.

תשובה

שלום וברכה

ראי נא, דבר זה של קנאת חמות הוא דבר שכיח מאוד, ובפרט אצל מי שלא חכמה ביותר, כלה%20וחמותה שמרי את השבת כראוי ועלי והתחזקי מאוד בתורת ה` ואל תחששי מאימו בעזרת ה` אתם תצליחו לבנות בית נאמן בישראל לא חשש.

מה עם החבר ? הוא גם חוזר בתשובה ומתחזק או שהוא רק נותן לך לעשות הכול לבד? חשוב מאוד שגם הוא יתחזק יחד עימך ולא יישאר מאחור.

בהצלחה שבת שלום - בנימין


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה