זוגיות

בקשר לזיווג

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

כבוד הרב, אני בת 18 וחצי.אני שומרת נגיעה כבר 3 שנים ולפני בערך כחצי שנה התחלתי גם ללכת יותר בצניעות עם חצאיות. אני מעונינת להכיר משיהו לצאת איתו כמה זמן ואז להתחתן. יש בחורים נגיד שמעונינים שנצא שמכירים אותי דרך חברים או דרך אחי אבל אני תמיד שוללת ואומרת שאני לא מעונינת כי אני שומרת נגיעה למרות שאני כן רוצה להכיר מישהו ושזה יהיה קשר שמוביל לחתונה אבל בגלל שאני לא רוצה לצאת עם מישהו שבסופ הוא לא הזיווג שלי וסתם יהייה לי מישהו בראש אז אני שוללת ובנוסף לזה אני גם מאד בישנות אז אני אומרת אני שומרת נגיעה וכל מיני תירוצים למרות שלפעמים אני היתי כן מעונינית. בבקשה אם תוכל לתת לי הכוונה מתי אני אמורה להפתח להצעות ובאיזה שלב אני אמורה להסכים להכיר ולצאת עם מישהו ואיך אני אמורה לבחור את מי שאני יצא איתו. תודה רבה.

תשובה

שלום וברכה

כדי לדעת אם אכן מדובר בבחור המתאים לך, עלייך לברר אם הוא גם כן שומר נגיעה ולא שישמור נגיעה רק לכבודך אלא הוא ברמה דתית כזאת שהוא מתכוון לשמור נגיעה, וללא זה אל תתחילי להכיר את הבחור מאחר ואף אם הוא יסכים לשמור נגיעה למענך הרי מהר מאוד תתגבר עליו התאווה הוא יגע בך בעל כרחך, גם ללא רצונך.

עניין נסוף שתבררי עליו אם הוא מתכוון להתחתן בעתיד הקרוב או שיש לו  תוכניות אחרות לפני החתונה כצבא לימודים וכדו´, באם יש לו תוכניות לפני החתונה אל תנסי כלל להיפגש עימו.

רק כאשר הוא אכן ירא שמיים ושומר נגיעה ורוצה להתחתן תבררי את מידותיו ואת הליכותיו ואם הוא נשמע לך מעניין אל תשתהי יותר ותיפגשי עימו.

בהצלחה ויהי רצון שתזכי למצוא את זיווגך במהירות ובקלות.

 גמר טוב וחג שמח  בנימין שמואלי 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה