נשים

הפסקת הריון

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום, אני בת 22 התחתנתי בגיל 20ומאז הספקתי לעבור הפלה טבעית ושוב הריון מוצלח ב´ה יש לי כרגע תינוקת בת 10 חודשים מבדיקה שערכתי אתמול מסתבר כי אני שוב בהריון (למרות מניעה שעשיתי) יש לציין כי אינני מעוניינת בהריון מכיוון שהנני צעירה ומספיק לי כרגע ילדה אחת אני מרגישה כאילו עולמי חרב עלי לא יודעת מה לעשות ממליצים לי על הפסקת הריון ע´י גלולה רציתי לדעת מבחינת ההלכה האם מותר להפיל טרם מלאו 40 יום לעובר? וגם לאחר 40 יום יודעת שאסור מה חומרת האיסור האם זה משתווה ל 9 חודשים של כאב וקושי ולהביא תינוק ללא תכנון ורצון? אשמח לתשובה מהירה תודה מראש.

תשובה

שלום לך

אינני יודע מה החלטת ואקווה שהחלטת לא להפיל ואחזקך בהחלטה זו.

היריון לא יכול להיווצר במקרה ובטעות, בפרט כאשר את עושה מניעה ובכל זאת נכנסת להריון הרי ברור שבורא עולם הכניס אותך להיריון זה בכוונה תחילה ובכוונת מכוון ולא הרית בטעות.

חלילה לך ללכת נגד רצונו  ולהפיל עובר קטן ככל שיהיה, בוודאי ילד זה חובה עליו ליוולד כעת אצלך לצורך תיקונך ותיקונו. ע"י מניעת הבאת הילד לעולם את מעכבת את תיקון העולם וכמבואר בדברי הגמרא שאין בן דוד בא עד שיכלו נשמות שבגוף ועל כן חיזקי ואמצי ואל תתפתי להפיל את עוברך. מי יודע איזה נשמה גבוהה הגיעה כעת ואיזה שפע של ברכה יבוא עליכם כתוצאה מהבאת ילד זה לעולם.

חיזקי ואמצי וה´ יהיה בעזרך.

בהצלחה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:הפלההיריון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה